מועדון מכבי תל אביב והקשר דן איינבינדר הגיע להסכמה על התרת חוזהו של הקשר. איינבידר: "מאחל לקבוצה בהצלחה מכל הלב בהמשך הדרך".

מועדון מכבי תל אביב והקשר דן איינבינדר הגיע להסכמה על התרת חוזהו של הקשר. הצדדים הגיעו להסכמה על התרת החוזה של השחקן ושיחרור של השחקן מהמועדון. 

איינבינדר לבש לראשונה את המדים הצהובים בעונת 2013/14, כאשר הגיע למכבי מעירוני קריית שמונה. הופעת הבכורה של איינבינדר הייתה במפגש הגומלין מול פ.צ. באזל בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. הקשר רשם בשתי העונות בהן שיחק במכבי כ-55 משחקים.איינבינדר היה שותף לעונת האליפות תחת הדרכתו של פאולו סוזה בעונת 2013/14, וגם בעונת הטרבל ההיסטורית תחת הדרכתו של פאקו אייסטראן, שם שותף איינבינדר במשחק הגמר בו ניצחה מכבי 2:6 את הפועל באר שבע.  

איינבינדר נפרד מהמועדון בדברים שאמר לאתר הרשמי: "אחרי שנתיים של הישגים, הצלחות, חוויות, תארים והרבה רגעים מאושרים, הגיע הזמן להפרד. ארצה להגיד תודה על הזכות שניתנה לי לשחק במועדון מכבי תל אביב ולעבוד עם אנשים נפלאים, שחקנים מצויינים שגם הפכו לחברים טובים! כמובן לא אפרד מבלי להודות לקהל המדהים שבכל פעם שעליתי למגרש ריגש אותי מחדש. אוהב את כולם ומאחל לקבוצה בהצלחה מכל הלב בהמשך הדרך".