במכבי חיפה רוצים לנסות ולהחזיר העונה עטרה ליושנה. לשם כך ערכו מהפך לא קטן בסגל הקבוצה, אבל לא פחות חשוב מזה – חזרתו של רוני לוי לעמדת המאמן. איזה סגל העמיד יענקל'ה שחר למאמן? הכל לפניכם.

היווסדות המועדון: 1913

אצטדיון: סמי עופר (30,700)

מאמן: רוני לוי

שחקנים שעזבו: מיצ'ל, ראובן ראיוס, אברהם פאס, וויאם עמאשה, אלעד גבאי, מוחמד כליבאת, מדו קמארה, שמאול שיימן, אמיר אדרי, שון ויסמן, עידן ורד, עלאא ג'פר, גוסטבו בוקולי (פרש).

_MG_0025שחקנים שהצטרפו: מארק ואליינטה, גליינור פלט, סאן מנחם, ניקולה דריניצ'יץ', מארק ואליינטה, עיסמאיל ריאן, עטאא ג'אבר, שובל גוזלן, איעד חבשי, שחר הירש, יובל יוסיפוביץ', לודוביק לוברניאק.

שחקן מפתח:  מארק ואליינטה

הבלם הספרדי שנחת אחרי לא מעט חיזורים מצד הירוקים אמור לשדרג את קו ההגנה של חיפה. מי שעקב אחרי הקריירה של הבלם שלבש את מדי ריאל ויאדוליד, יודע לספר על שחקן הגנה עם שליטה טוטאלית כשהכדור על כר הדשא. לעומת זאת, עם משחק הראש מספרים שהבלם לוקה בחסר. לצידם של דקל קינן או אוראל דגני במרכז ההגנה, רוני לוי יכול לסמן כבר שני משחקים (בני סכנין ובהפועל באר שבע) בהן ההגנה שמרה על רשת נקייה. סביר שואליינטה יהיה אמון על המשימה להצר את צעדיו של ערן זהבי.

מפגשי עבר: מכבי תל אביב ציינה בתום העונה שעברה שנתיים ללא הפסד ליריבה מהכרמל. נתון שהוא לא מה בכך. לא מעט משחקים זכורים לאוהדים הצהובים, וברובם באצטדיון בלומפילד. כמו ה-1:3 עם השער הנהדר במספרת של ברק יצחקי, וה-1:2 עם שער הניצחון בעונה שעברה של ערן זהבי בדקה ה-90. אבל אחד היותר זכורים הוא הניצחון 0:3 בעונת 2013/14 תחת הדרכתו של פאולו סוזה. למה? כי מדובר במשחק בו הצהובים קטעו בצורת של תשע שנים ללא ניצחון בקריית אליעזר. וכמה סימלי, השערים של פריצה (צמד) ויצחקי החלו עידן חדש בעונה האחרונה של האצטדיון המיתולוגי במורדות הכרמל.