מכבי תל אביב השיגה אמש ניצחון חשוב מאוד כאשר ניצחה את מכבי חיפה במשחק חוץ ב'סמי עופר' 0:2. הקבוצה כבר החלה את ההכנות שלה כשהפעם היא תארח באיצטדיון בחיפה את המשחק השני בשלב הבתים של ליגת האלופות נגד דינמו קייב.

גילי ורמוט שרשם 90 דקות במשחק אמש וגילה יכולת נהדרת, סיפר בהרחבה על המשחק אמש, ההרגשה שלו בצהוב וגם על היחס מהקהל: "אני מרגיש בכושר טוב, במשחקים האחרונים גם כשנכנסתי מחליף מול קריית שמונה וב"ש ושיחקתי טוב.מול רעננה פתחתי ושיחקתי בסדר, אך בגלל ההפסד לא זכרו את זה. היום הרגשתי טוב והייתי מסוכן, ככה שהכל הסתדר".

על התחושות לפני המשחק מול הירוקים

"באופן אישי מאוד חששתי מהמשחק אמש. אם חיפה היו מנצחים, הם היו מתקרבים אלינו עד לכדי שתי נקודות וחוזרים לתמונה. בשבילם זה היה משחק בהזמנה, אני שמח שהם לא ניצלו את זה ואנחנו הוצאנו אותם מהעניינים כרגע".

על מערכת היחסים עם הקהל הצהוב

"כשאתה טוב הקהל יעודד אותך, רוב הקהל מעריך אותי ואוהב אותי. בסוף הכל זה עניין של יכולת. מקווה להמשיך ככה וגם שהקבוצה תמשיך ככה".untitled-29

על היכולת האישית של הקשר

"אופי קשה לשנות, כל אחד אוהב מילה טובה או חיבוק. בשורה התחתונה אני 90 דקות על המגרש בשני המשחקים האחרונים וזה הכי חשוב מבחינתי, ככה יש לי את האופציה להראות את עצמי, ואני בטוח שאני עוד אשתפר.היום עבדתי מאוד קשה ולא נשארה בי טיפת אנרגיה. זה תלוי משחק. היום היה משחק של הרבה חזרה אחורה. אני מראה שגם כשצריך לעבוד אני יודע לעבוד. יש סטיגמה עליי אבל הראתי שאני מסוגל לעבוד כשצריך. אמרתי כבר שבחודש הראשון עוד הורדתי את החלודה מהפציעה של העונה שעברה. אני מקווה לתקוע יתד בקבוצה ולהיות דומיננטי. אני מוכן לקראת דינמו קייב ואני מקווה שבאמת אשחק".

על היחסים של השחקנים עם המאמן

"לנו יש את האסיפות שלנו עם יוקאנוביץ'. אם הקבוצה לא טובה ולא מתפקדת הוא צריך להגיד את הדברים. הוא יודע לבקר אותנו בפנים, וכשיש ביקורת אנחנו יודעים לקבל אותה"

על המשחק הבא מול דינמו קייב והרצון לנצח

"בסמי עופר מול 30 אלף צהובים אני מאמין שהכל אפשרי, כמובן שעומדת מולנו מעצמת כדורגל, אך אנחנו מאמין בעצמנו".