אחרי ההפסד לצ'לסי 4:0 בסטמפורד ברידג' במשחק הראשון בשלב הבתים, קפטן הצהובים, ערן זהבי, מקווה שהוא וחבריו יציגו יכולת משופרת במשחק מחר (ג') מול דינמו קייב וישיגו נקודות ראשונות במפעל.

"אני חושב שהמעבר לליגת האלופות מהליגה שלנו הוא מעבר שמשפיע גם מנטלית", הסביר זהבי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בסמי עופר. "אבל ההפסד לרעננה יכול לקרות פעם בהרבה משחקים. אני חושב שאנחנו בדרך טובה ואנחנו מתעסקים כרגע במשחק מאוד קשה נגד קבוצה שאנחנו יודעים שהיא ברמה גבוהה יותר, דינמו קייב, ונקווה לתוצאה טובה"

על העובדה שלא כבש במשחקים האחרונים:

"זה שלא הבקעתי שלושה משחקים לא הופכת אותי לשחקן שונה. אני חושב שאני עושה עבודה גם אחרת כמו לפנות שטחים, וכמו שאמרתי אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

המשחק מול קייב בבית סומן כמשחק שאפשר להשיג בו נקודות:

"אנחנו לא כמוכם לא מתבלבלים ונותנים כבוד ליריבה שלנו. אנחנו רוצים לבוא ולהוציא נקודות וגם נגד צ'לסי נבוא במטרה להשיג נקודות. אנחנו רוצים להוכיח שיש לנו מה לתת בבית. כמובן שבבית הסיכויים קצת טובים יותר אבל מדובר ביריבה מצויינת ונצטרך לעבוד מאוד קשה כדי לצאת עם נקודות מהמגרש הזה"

"אני לא מתייחס לקמפיינים קודמים של קבוצות אחרות. אנחנו נגיע למשחק במטרה להציג את היכולת שלנו כשמדובר ביריבות שונות מאוד. המטרה היא להציג כדורגל טוב לגרום לאוהדים להנות ולצאת עם נקודות".

איך מגיעים למשחק עם נחיתות ברמה הפיזית:

"אני חושב שיש לנו מה לתת גם ברמה הגופנית. יש לנו דברים יותר טובים ופחות טובים ואנחנו צריכים לנצל את היתרון שלנו. אנחנו נבוא במטרה להביא את היכולת שלנו הואיכויות שלנו. הכי חשוב זו התוצאה ונקווה להשיג אותה".

מי השחקן המסוכן ביותר של קייב:

"אני לא מכיר את כל השחקנים ויש הרבה שחקנים טובים שם, אבל אני יודע שאנדריי ירמלנקו הוא שחקן מאוד מסוכן, אבל כמו שאמרתי יש שם הרבה מאוד שחקנים מסוכנים ונתכונן אליהם"