מכבי תל אביב חזרה מפגרת יום הכיפורים היישר לאימון הבוקר, כאשר מעט לפני התקיימה מסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק במסגרת המחזור החמישי בליגת WInner. מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' דיבר במסיבת העיתונאים לפני אימון הבוקר. מאמן הקבוצה פתח ודיבר על המשחק הקרוב של הצהובים:

על הרושם שקיבל מהמשחק של חיפה בבאר שבע

"הייתה לי הזדמנות לצפות במשחק, אך לצערי הרחיקו להם שחקן מההתחלה והם שינו את המשחק. זה משחק קלאסי, חיפה היא קבוצה טובה עם מאמן טוב. יש להם התחלה מעט מבולבלת, אך הם עדיין מנסים את הדרך הנכונה בשבילהם לשחק. מבחינתנו אנחנו צריכים הזדמנות לשנות את היכולת שלנו מהשבוע שעבר, ואני מצפה שנשחק כדורגל טוב ונהנה מהמשחק. המשחק מול מכבי חיפה חשוב לי מהמשחק מול קייב. ארכיב את הקבוצה הכי תחרותית למשחק, ורק מכבי חיפה עוברת לי בראש כרגע".

על המשחק מול רעננה

"הגענו לרעננה כאילו זה משחק קל ולא היינו ברמה. בכדורגל אתה יכול להחזיק בכדור אך אתה צריך שחקנים ברחבה של היריבה. הם בעטו שלוש פעמים וכבשו פעמיים, אך חשוב לי שנמשיך הלאה. המפעל הכי חשוב הוא הליגה, והמשחק הכי חשוב הוא המשחק הבא. אם נהיה רגועים ולא נשחק עם אנרגיה, יהיו עוד ימים כאלו".

על שיטת המשחקAQ7A8664

"מול רעננה שיחקנו בשתי שיטות משחק, בשתי השיטות יש לנו חוזקות וחולשות אך אנחנו יכולים לשחק בהן. באירופה נשחק יותר בהתקפות מתפרצות, בישראל עלינו להיות דומיננטיים, ובמיוחד יותר נוכחות ברחבה, במשחק האחרון היינו מסביב לרחבה ורק שחקן אחד היה בפנים, זה קשה להבקיע בצורה הזו".

על המפעלים הרבים והסגל 

"שיחקנו שישה משחקים יותר משאר הקבוצות, עשינו תוצאות טובות ורעות, אך אנחנו אחרי חודשיים של השתתפות במפעלים אנחנו עדיין בתחילת העונה ועלינו לנסות להשתפר, על כל הסגל להבין שהם משחקים במכבי, יש תמיד לחץ ולשחקנים במכבי צריך שיהיה אופי של ווינרים. אין לנו זמן להיות רגועים, וככה גם האוהדים רוצים לראות אותנו"

על גישתו הישירה בתקשורת

"אני אומר מה שאני חושב, ואלו הדברים שאני גם אומר לשחקנים. אני תמיד מדבר על הקבוצה, ולא על שחקנים אינדבידואליים, אנשים יכולים להיות לא מרוצים, אך אני אומר את מה שאני חושב".