מכבי רשמה הערב את הפסדה הראשון בליגה כאשר נכנעה 2:1 להפועל רעננה בבלומפילד. מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' לא הסתיר את האכזבה שלו מהיכולת של מכבי בסיום המשחק ואמר לאחר ההפסד:

"אנחנו חייבים להיות תחרותיים גם בליגה הישראלית. ליגת האלופות היא לא המפעל היחיד שלנו. לא שיחקנו עם מספיק אנרגיות. פתתנו היטב את המשחק, היינו דומיננטיים, אך אם היריב בועט פעמיים ומבקיע פעמיים זה בעיה".

לגבי הקבוצה ולגבי ערן זהבי

"אנחנו בצרות כקבוצה, זו לא שאלה של ערן לבד. הוא הבקיע שערים רבים ונלחם, היום הוא היה עם מעט כוחות. היינו במחסור של שחקן זר, אנחנו צריכים עוד גיוון ואנשים, ולא שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח. יש לי כוכבים גדולים בישראל, אך לא היה שום הבדל בינהם לשחקני רעננה. זו לא שאלה של תשוקה, אך מה שהצענו היום פשוט לא מספיק. גילי הוא שחקן שמנסה לחתוך פנימה, הוא הראה לנו שזה מה שהוא יודע, היו לו כמה פעולות טובות, אך הוא לא היה טוב או פחות טוב מהשאר".

על צורת המשחק שהתפתח

"לא היינו מספיק איכותיים כדי לעצור את המתפרצות שלהם. זה דבר שנחווה בכל העונה, משחקים רבים זו צורת המשחק שתהייה. אנחנו נתקוף הרבה, ועלינו לחמוק ממה שקרה היום. כדורגל זה לאמיצים, רעננה חיכו להזדמנות והענישו אותנו, זו שאלה של אמונה עצמית".

על השער המאוחר שספגו

"לא הגיע לנו להבקיע, אבל אם הבקעת דקה לפני הסיום ואתה סופג שוב, זה לא מתקבל על הדעת, לא לרמה שאנחנו רוצים להציג. לא היינו מספיק חזקים מנטלית ופיזית. זו לא רמה שתספיק לזכייה באליפות. זו תחרות שתסתיים במאי, אך צריך להיות תחרותיים כבר מעכשיו".

לגבי המשחק מול צ'לסי

"אם נחזור לצ'לסי, היה לנו ארגון אך לא היינו מספיק כוחניים כדי להלחם מול כוכבים אירופאים, כיבדנו אותם מדי. זו שאלה של אופי ואיכות, הראנו ארגון בסטמפורד ברידג', אך לא יותר מזה".