מאמנה של מכבי תל אביב סלאבישה יוקאנוביץ' ניצח הערב לראשונה באיצטדיון 'סמי עופר' כאשר הוא יצא עם היד העליונה בעימות מול מכבי חיפה. מכבי ניצחה 0:2 את הירוקים משערים של עדן בן בסט ודור פרץ. המאמן של מכבי לא הסתיר את שביעות הרצון שלו מהמשחק ואמר בסיום:

"זה הכדורגל. לא הגיע לנו מול רעננה והיום עשינו הופעה נהדרת, שמרנו על מכבי חיפה ושלטנו בכדור, הבקענו שני שערים וזה חשוב מאוד, במיוחד בהתחלה של הליגה הישראלית".

untitled-9על היכולת של השחקנים הערב:

"יש לפנינו חודשים רבים שבהם ננסה להשתפר ולשחק כדורגל טוב, זה נורמלי שיש משחק רע מדי פעם כמו בשבוע שעבר. זה לחץ שאנחנו צריכים להתמודד איתו ואני שמח על ההופעה של השחקנים היום על המגרש, הרבה שחקנים הופיעו. המשחק הזה נגמר וצריך להתחיל להתכונן לדברים הבאים".

על המשחק הקרוב מול קייב:

"מכבי זו מכבי. אותה אחת שהפסידה לצ'לסי ורעננה וזו שניצחה פה היום. זו הסיטואציה. שיחקנו יותר משחקים משאר המועדונים, אנחנו מעט יותר עייפים אך זה לא תירוץ. אני צריך הרבה שחקנים בגלל כל המפעלים".

על ההקרבה של השחקנים:untitled-90

"אני לא ביקרתי את השחקנים שלי אלא ביקרתי את צורת המשחק שלנו ואמרתי מה שאני חושב. אני לא מכיר את המנטליות של האנשים בישראל אלא מנטליות של ספורטאים. כשהם רוצים לנצח הם צריכים לעלות מוכנים למשחק ועל זה דיברתי"

על השערים של בן בסט:

"ידענו שאנחנו רוצים לנצח את המשחק ובדקות האחרונות רצינו עוד שחקנים סמוך לרחבה. זוה הסיבה שהכנסתי את בן בסט והוא עשה עבודה נהדרת. הוא כבש, כיסה שטחים שביקשנו ממנו ועזר לקבוצה לנצח. המשחק שלו טוב ולי וזה מעודד מאוד לקראת המשך העונה"