למרות תפאורה נהדרת של כ-27 אלף צהובים ביציעים, מכבי תל אביב הפסידה במשחקה השני בליגת האלופות מול דינמו קייב ב'סמי עופר'. שני שערים של ירמולנקו ומוראס קבעו את תוצאת המשחק.

למרות האווירה האדירה ביציעים הצהובים בסמי עופר, מכבי הייתה הקבוצה שספגה ראשונה. כדור עומק אדיר של דרליס גונזלס מצא את ירמולנקו עמוק ברחבה עקב מלכודת נבדל שלא עבדה. השחקן האוקראיני לא התבלבל ושלח את הכדור לפינה השמאלית של ראיקוביץ'.0:1 לאורחים בדקה ה-4.

בדקה ה-7 ערן זהבי כבר הצליח לשים את הכדור ברשתו של השוער של קייב, אבל השער נפסל בטענה צודקת לנבדל. עדן בן בסט nirkeidar-76ספג את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק בדקה ה-19 לאחר שביצע עבירה מאחור. בדקה ה-30 אבי ריקן מצא את זהבי עם צ'יפ מצוין, אך הקפטן השיג רק קרן מתוך הרחבה. בדקה ה-32 איבוד כדור של מכבי הוליד התקפה מתפרצת קטלנית של האוקראינים. האורחים פרצו על קו ימין, אך בעיטה של מוראס נבלמה על ידי ראיקוביץ', כשהריבאונד נבלם על ידי בן חיים.  בדקה ה-36 גם האוקראינים ראו כרטיס צהוב, כלאחר שאלכסנדר דראגוביץ' הכשיל את ורמוט מאחור. דקה לאחר מכן כדור רוחב אדיר של דסה מצא את הראש של בן בסט, אך הכדור של החלוץ חמק החוצה. בסיומה של המחצית הראשונה דינמו ירדה עם היד על העליונה עם יתרון של שער על מכבי.

המחצית השנייה החלה עם חילוף כפוי כאשר יוקאנוביץ' הוציא את עדן בן בסט שלא יכל להמשיך בטל בן חיים החלוץ. בדקה ה-50 מכבי ספגה שוב, כאשר ג'וניור מוראס נהנה ממסירה טובה של דרליס גונזלס, ומתוך הרחבה הכניע ראיקוביץ'. בדקה ה-58 ערן זהבי ניסה את מזלו מבעיטה חופשית מ-25 מטרים, אך הכדור עבר גבוה מעל מעל השער.  יוקאנוביץ' ביצע את החילוף השני שלו כאשר הכניס את ברק יצחקי במקומו של ניקולה מיטרוביץ' בדקה ה-60. מכבי הגיעה להזדמנות גדולה כאשר חטיפה של אבי ריקן הולידה התקפה מתפרצת טובה של טל בן חיים שעבר מגן אחד, אך מתוך הרחבה לא מצא את אף חבר עם כדור הרוחב. טל בן חיים הבלם ראה כרטיס צהוב בדקה ה-75. החילוף השלישי של מכבי התבצע כאשר גילי ורמוט יצא ודור מיכה נכנס במקומו. אנטוניס ביצע עבירה בדקה ה-80 על אלי דסה וראה גם הוא את הכרטיס הצהוב. עד לסיום המשחק לא הצליחה מכבי לסכן באופן ממשי את השער וסיימה בהפסד 2:0.