מכבי תל אביב ו-עירוני קריית שמונה סיימו את המשחק ביניהן בשיוויון אחת. קריית שמונה עלו ראשונים ליתרון משעה של קאסיו פרננדס, גל אלברמן השווה לצהובים שהיו קרובים מאוד להפוך את התוצאה. בכורה בחוד לראדוניץ'.

nir keidar-7בדקה ה-9 מכבי התחילה להתקרב לשערו של גיא חיימוב כאשר פריצה יפה של אלי דסה באגף ימין הולידה כדור רוחב שטוח שנעצר על ידי שוערה של קריית שמונה. בדקה ה-20 קריית שמונה ניצלה יציאה לא טובה של השוער הצעיר וקאסיו פרננדס ניצל זאת כדי להעלות את המקומים ליתרון. בדקה ה-24 מכבי הייתה קרובה מאוד להשוות את התוצאה כאשר מהלך יפה שהתחיל בגל אלברמן שהעביר כדור עומק לאלי דסה בתוך הרחבה, המגן הרים כדור יפה לתוך הרחבה, אך הנגיחה של עדן בן בסט לא מצאה את המסגרת. עד המחצית מכבי וקריית שמונה לא המשיכו בניסיונות אך ללא מצבים ממשיים מול השער. רגע לפני שריקת הסיום, בעיטה חופשית של ערן זהבי פגעה במשקוף ויצאה החוצה. עד שריקת הסיום נשארה התוצאה על כנה, כשמכבי בפיגור 1:0 בקריית שמונה.

מכבי החלה את המחצית השנייה בצורה הרבה יותר טובה, כאשר היא שולטת ברוב שלבי המשחק. בדקה ה-55 קרלוס גארסיה ספג כרטיס צהוב לאחר עבירה שביצע סמוך לרחבה. מיד לאחר מכן ביצע סלאבישה יוקאנוביץ חילוף כאשר הכניס את גילי ורמוט במקומו של טל בן חיים החלוץ. בדקה ה-58 ורמוט הטרי עבר באחד על אחד את המגן ומסף הרחבה בעט כדור שטוח שנקלט על ידי חיימוב. בדקה ה-61 ביצע יוקאנוביץ' חילוף כפול כאשר החליף את עדן בן בסט ואבי ריקן, ובמקומם נכנסו נוסא איגיבור ודיאן ראדוניץ' להופעת בכורה.

גם סאלח חסארמה ביצע חילוף כאשר הכניס את רועי שוקרני במקומו של אופיר מזרחי. לאחר החילוף, מכבי החלה להפעיל את מכבש לחצים שבדקה ה-72 עזר לקבוצה להשוות. הרמה של אלי דסה הורחקה על ידי הגנת קריית שמונה בדיוק לרגליו של גל אלברמן שירה את הכדור לרשת.

nir keidar-26בדקה ה-74 ראדוניץ' ניסה לראשונה להבקיע במדי הצהובים ולא היה רחוק, כאשר הכדור שבעט חלף סמוך לקורה. בדקה ה-80 מכבי הייתה קרובה להפוך את התוצאה. כדור עומק של מיטרוביץ' מצא את זהבי שהעביר רוחב מדויק לאיגיבור, אך הבעיטה של הקשר הניגרי לא יצאה כפי שתכנן ולא הכניעה את חיימוב. בדקה ה-89 ראדוניץ' היה קרוב לכבוש בבכורה, אך החמיץ את האחד על אחד מול ראדוניץ'. בדקה ה-91 מכבי להזדמנות עוד יותר גדולה. ראדוניץ' השכיב שני שחקנים ברחבה, ובעט חזק למשקוף השער, כשאת הריבאונד החמיץ איגיבור מטווח קרוב. הזדמנות ענקית למכבי, אך השער לא הגיע והמשחק נגמר בשיוויון אחת.