שבת מושלמת לשלושת קבוצות הנוער ששיחקו השבת בליגות שלהן. הקבוצה של זיו אריה פתחה את העונה ברגל ימין באיצטדיון הביתי ברמלה, החניכים של אורי אוזן המשיכו את הפתיחה המושלמת שלהם וגם הצהובים של אליעזר בן אהרון פתחו עונה עם ניצחון נהדר בחוץ

מכבי תל אביב 'שחר' מ.ס. אשדוד 0:1

הסטטיסטיקה מספרת שלקבוצות בארץ קשה לשחק במפעל אירופי במקביל למשחקים בארץ,. השחקנים של זיו אריה הצליחו להתגבר על המשוכה הזו, כאשר ניצחו במשחק הפתיחה של ליגת העל לנוער את אשדוד בתוצאה 0:1 משער של הקפטן דן גלזר בדקה ה-54. במחזור הבא תתארח מכבי 'שחר' אצל בני סכנין.

מכבי תל אביב 'עודד' – הפועל קריית שמונה 1:4

הקבוצה הצעירה של אורי אוזן ולאון אסרף חזרו למגרשים לאחר המחזור שבוטל וכבר במחצית הראשונה הראו יכולת מצוינת, כשכבר בדקה הראשונה כבשו את השער הראשון אליו הצטרפו שניים נוספים עד תום 45 הדקות. במחצית השנייה הוסיפה מכבי 'עודד' שער נוסף כאשר האורחים הצליחו לצמק לקראת הסיום ולקבוע את התוצאה על 1:4. לזכות מכבי כבשו דסלין באלצ'או,נתנאל פרץ (צמד) ופרינס תומאס.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – הפועל רמת גן 2:5

הקבוצה של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר פתחו עונה כאשר התארחו במגרש הספארי אצל הפועל רמת גן. המחצית הראשונה לא הניבה שערים, אך המחצית השנייה לעומתה הניבה לא פחות משבעה, כאשר מכבי כובשת חמישה שערים לרשתה של המארחת. סהר סעדון ברמי עם הופעה גדולה שכללה רביעייה לזכות הצהובים, בעוד שעידן ציוני הוסיף שער נוסף משלו שהעמיד את התוצאה על 2:5 למכבי 'אלי פוקס' במחזור הפתיחה.