יממה לפני שהיא משנה פאזה ועוברת למחשבות על המשחק מול פורטו, מכבי תל אביב ניצחה אמש (ש') את מכבי פתח תקווה בתוצאה 1:2 במשחק משוגע שכלל שערים של קרלוס גרסיה וערן זהבי, כאשר דניאל ליפשיץ הורחק כשהצהובים נותרו ללא חילופים, וטל בן חיים החלוץ נכנס לשער בדקות הסיום. החלוץ לא הסתיר את התחושות שליוו אותו לאחר הופעת 'הבכורה' בשער:

"זה נכון שזה נראה מצחיק. בהתחלה רציתי לעצור את הכדור ביד, אך ראיתי את שחקני פתח תקווה רצים אליי בצדק. אין לי את המיומנות שצריך כדי לתפוס כדור במהירות שהוא היה, אז העפתי את הכדור עם הרגל. לא אכפת לי שיצחקו עליי, בשורה התחתונה נכנסתי לשער ועשיתי  את שלי".בן חיים

על היריבה מהמלאבס

"מכבי פתח תקווה היא קבוצה מצוינת, יש להם קצב צבירת נקודות מטורף מתחילת העונה. לגיטימי שיהיה משחק קשה בבית שלהם. אין משחקים קלים, גם מול עכו לא היה קל. אני שמח שניצחנו, אנחנו בתחילתה של סדרת משחקים קריטית ולא קלה".

על העימות מול פורטו

"אין לנו שום קוף על הגב. עצם ההעפלה לליגת האלופות והקבוצה שעברנו בדרך לשם מראות את זה. אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה הרבה יותר טוב מאיתנו ולהראות שאנחנו יכולים להתמודד ברמות האלה ולהשיג תוצאה טובה. אין לנו מה להפסיד במשחק כזה, הם קבוצה עם תקציב יותר גבוה ומועדון יותר גדול מאיתנו. להגיד מראש מה אפשר לעשות זה לא נכון, כדורגל זה לא מדע מדויק. צריך לבוא כמו קבוצה, להלחם ולעשות מה שהמאמן אומר".

אני לא חושב שאוהדי מכבי תל אביב מאוכזבים מהשחקנים שלהם. המשחק הראשון והשני לגיטימי שהפסדנו. עצם זה שהגענו לשלב הזה אומר שעשינו משהו. אנחנו לא נעצור פה, אנחנו רוצים לכבוש ולעשות תוצאות טובות. אני מבטיח לאוהדי מכבי שנעשה הכל".

דניאל ליפשיץ שרשם הופעת בכורה אמש סיפר על הרגעים הראשונים במדי הצהובים, על הכרטיס האדום וגם על העבודה עם שורה אובארוב:

"אני שמח שלפחות ניצחנו. זה הדבר הכי חשוב, גם אם הקרבתי את עצמי בדקות הסיום, העיקר שלקחנו את שלוש הנקודות. אני שמח על הבכורה שלי, הכרטיס האדום זה חוסר מזל אך בכל זאת, זה היה כבוד ומרגש עבורי. אמרתי לבן חיים שאם הוא לא סופג הוא יוכל לשמור את הכפפות והאפודה. המחצית השנייה שלנו הייתה מצוינת. שינינו שיטה אמנם, אבל בכדורגל זה טוב לתרגל שיטות נוספות שיוכלו לעזור בעתיד".ליפשיץ

על היכולת האישית שלו

"אני חושב שבמחצית הראשונה הצלתי לא מעט כדורים, גם הכדור בתחילת המשחק היה כדור שהוסט והצלחתי לטפל בו טוב. ידעתי לאן אני מגיע כשעברתי למכבי ולכן לא קשה עבורי להבין שאני שוער שני. גם כשעברתי, ידעתי שיש המון מפעלים שאנחנו משתתפים בהם כך שיגיע היום והמקום שאצטרך להיות שם בשביל הקבוצה. אמנם אני מושאל אך אני מקווה שתהיה המשכיות מעבר לשנת ההשאלה".

על העבודה עם שורה אובארוב

"שורה יודע להכין אותנו למצב שכל הזמן נשחק. עם השקט הנפשי שלו והביטחון שהוא משרה נתן לי ביטחון כבר מבוקר המשחק".