שחקני מכבי תל אביב נחתו אמש (ד') בארץ לאחר המשחק השלישי בשלב הבתים בליגת האלופות, שם נכנעה הקבוצה לפורטו בתוצאה 2:0. הצהובים הציגו משחק טוב, אך למרות זאת נכנעו לשחקניו של חולן לופטגי, אותם יפגשו בעוד שבועיים בגומלין בארץ. טל בן חיים הבלם התפנה לסיכום הסיבוב הראשון של שלב הבתים, והתייחס למשחק שנערך ביום שלישי:

"ידענו שקל זה לא הולך להיות. אני חושב שבפורטו שיחקנו כדורגל חיובי, יצרנו מצבים טובים להבקעות אך לא השכלנו. אנחנו במגמת שיפור, אם אנחנו יוצאים מאוכזבים אחרי משחק מול פורטו בחוץ זה אומר הכל. אני לא חושב שהיו חיוכים אחרי המשחק. האווירה הכללית בחדר ההלבשה הייתה אכזבה, שיחקנו טוב בחצי שעה הראשונה ויצרנו מצבים. הגול הראשון שיבש לנו את התוכניות, אך כשאתה משחק ברמות כאלו גבוהות טעויות קורות. התחושה בסיום הייתה של אכזבה".

על מה שהם לוקחים מהמשחק מול סגנית אלופת פורטוגל

"אנחנו לא חושבים על סרטים שליליים, אנחנו עולים בגישה חיובית לכל משחק ויכולתם לראות את זה במחצית הראשונה. לפעמים צריך קצת מזל ברגל המסיימת שלא היה לצידנו, אבל אנחנו שואבים הרבה ביטחון מהמשחק הזה. אני מקווה מאוד שכבר במשחק הבא נשיג תוצאה טובה יותר".

על חוליית ההגנה שכללה את טיבי באגף ימין ואת קרלוס כחלק מצמד הבלמים

הייתה עמידה טובה של ההגנה, פורטו לא יצרו הרבה מצבי הבקעה. אם היינו כובשים ראשונים הדברים היו נראים אחרת, אבל זה הכדורגל".

לקראת המשחק הבא

"כשאתה לא מנצח תמיד יש מקום לשיפור. כל אחד מאיתנו צריך לתת מעבר למשחקים הרגילים בליגה וכל השחקנים צריכים להתעלות".