בוקר אחרי ההפסד 2:1 לנבחרת קפריסין, שכמעט וחיסל את הסיכויים של הנבחרת להעפיל לפלייאוף יורו 2016, קפטן הצהובים, ערן זהבי, והקשר גילי ורמוט סיכמו את האכזבה הגדולה מהתוצאה, רגע לפני שימריאו למשחק שינעל את הקמפיין מול בלגיה.

"לא לקחנו את ההזדמנות שהייתה לנו וזה יום עצוב מאוד", סיכם זהבי. "גם התוצאה מהמשחק של בוסניה מול ווילס והניצחון של בוסניה. אבל זה לא באמת חשוב, כי ברגע שאנחנו לא עושים את העובדה שלנו פה אז אנחנו לא יכולים להסתכל על תוצאות של קבוצות אחרות. לא עשינו את העבודה ונקווה לעשות משהו בבלגיה ולנס בתוצאה של בוסניה עם קפריסין".נבחרת ישראל

לקראת המשחק מול בלגיה אמר הקפטן: 

"זה יהיה נס אם נעפיל אבל לא ניסע לבלגיה בשביל לטייל. ננסה לעשות את המיטב. ברור שבנבחרת אני רוצה לתת את הכל כמו במכבי ולעזור לנבחרת. אבל ברגע שאנחנו לא משחקים טוב כנבחרת אז גם לי קשה לבוא לידי ביטוי כמו בקבוצה. שוב, זה הכל תירוצים, לא עשינו את העבודה וזה הכל".

ורמוט ניסה לנתח את המשחק ואמר:

"אני חושב שפתחנו את המשחק טוב מאוד אבל אחרי 15 דקות המצב התהפך וקפריסין החלו לשלוט במשחק ולתקוף אותנו יותר. אחרי שהם כבשו את השער הראשון הצלחנו להשוות וניסינו לנצח את המשחק. אבל אחרי שהם כבשו את השער השני הם בעצם גמרו את המשחק שלנו. אני יכול לומר שקודם כל אנחנו מאוכזבים מאוד ועצובים גם בשבילנו אבל בעיקר בשביל כל האוהדים שלנו".

על הסיכויים הקטנים שנותרו לקראת המשחק שיינעל את הקמפיין:

"תאורטית יש לנו עוד סיכוי, למרות שברור שהכל היה בידיים שלנו ולמעשה איבדנו את השליטה במצב. זה מצחיק לדבר אחרי ההפסד לקפריסין שננצח בקפריסין. נעשה את המקסימום ורק אחרי המשחק מול בלגיה נסכם את הקמפיין הזה. עכשיו אנחנו צריכים להרים את הראש ולחשוב על המשחק הבא".