מכבי תל אביב יצאה הערב (א') לפורטוגל לקראת המשחק במחזור השלישי של ליגת האלופות מול פורטו (ג, 21:45).

רגע לפני שהקבוצה יוצאת לשדה התעופה 'בן גוריון' לקראת המחזור השלישי של ליגת האלופות, סיפר קפטן הקבוצה ערן זהבי על התחושות לאחר הניצחון אמש (ש') מול מכבי פתח תקווה, וכמובן חלק את התחושות רגע לפני שעוברים למשחק בקמפיין האירופאי, הפעם מול סגנית אלופת פורטוגל, פורטו (ג', 21:45):

"היה משחק קשה אמש, אבל חשוב שלקחנו את הנקודות והגדלנו את הפער בפסגה, וכמובן שנשארנו במקום הראשון. אחרי האדום של ליפשיץ, טל עשה עבודה מצוינת בשער והקרין עלינו ביטחון". אמר זהבי בחיוך. הקפטן המשיך וסיפר על ההבדלים בין המשחק אמש מול פתח תקווה, המשחק הקודם מול עכו וכיצד והאם הם משפיעים על המפגש בליגת האלופות:

"אני לא חושב שהמשחק אמש או המשחק מול עכו משפיעים, כל משחק מנותח לגופו. אנחנו עומדים בפני משחק רמה אחרת ונצטרך להתאים את עצמנו. אני מאוד מקווה שנשיג תוצאה טובה. היום התחלנו להתעסק עם פורטו. אנחנו רוצים להוציא נקודות לעשות קמפיין חיובי. אמנם הגשמנו את המטרה כשהגענו למפעל הזה, אך עכשיו צריך להוציא משהו ממנו, לשחק כדורגל חיובי ולהראות שיש לנו מה להציע גם ברמות האלה. אני מאמין בקבוצה שלנו ומקווה שנעשה את זה כבר בשלישי"

לגבי המשחקים שנערכים בבמות הגדולות באירופה

כילד אתה חולם לשחק בבמות הכי גדולות בעולם ושם אנחנו נמצאים. אנחנו לא הגענו לזה כדי לשמש תפאורה, ואני מקווה שנצליח כבר במשחק הקרוב להוכיח את זה".