פגרת הנבחרת הסתיימה, נציגיה של מכבי חזרו מהמשימות הבינלאומיות והקבוצה שבה היום (ה') לאימונים בסגל מלא לקראת המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה שייערך באצטדיון המושבה ביום שבת (20:00).

סלבישה יוקאנוביץ' סיפר על ההכנות של הקבוצה, החודש העמוס שעומד לפני הצהובים, התחושות עם המצב בארץ ועוד:

"זה נכון שלפנינו יש שבועיים מאוד עמוסים. אנחנו נמצא בעיות רבות עקב הלוז המסובך. אנחנו אחרי שמונה משחקים באירופה, AQ7A8778סופר קאפ ועוד ארבעה משחקי נבחרת שהרבה משחקני שיחקו. זה המצב שלנו ועלינו להיות מוכנים ברמה שמצפים מאיתנו במגרש. אמנם הלו"ז לא קל, אך נצטרך להראות את היכולת הכי טובה שלנו".

על המצב הבטחוני בארץ

"אני מאמן כדורגל. אני מנסה לתקן דברים במגרש הכדורגל בעזרת השחקנים שלי. אני מרגיש בטוח לגמרי, אני נהנה בתל אביב ואני נהנה ולא מפחד. גם המשפחה שלי לא דואגת לי. אני מצפה שהמצב יירגע בעתיד ויחזור לשגרה".

על הנעדרים והפצועים

"גם איגיבור וגם ראדוניץ' לא כשירים לעזור לנו, אני לא יודע מתי הם יחזרו כיוון שכרגע המצב שלהם לא ברור. בתחילת העונה דיברנו על הצורך בחלוץ ועכשיו אין לנו חלוץ. לגבי נוסא אנחנו מחכים לו, אם הוא לא ימצא פתרון נצטרך למצוא פתרונות אחרים. גם יובל שפונגין עבר טיפול רפואי והוא לא מתאמן עם הקבוצה. היום זה הפעם הראשונה שאעבוד עם יותר משמונה שחקנים".

ניקולה מיטרוביץ' התייחסא לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ועל הפגרה שעברה על השחקנים:

"מכבי פתח תקווה היא קבוצה טובה, אך אם אנחנו נשחק טוב לא נצטרך לדאוג מהם. יש לנו משחק חשוב לקראתנו וכדאי שנדיע מוכנים. עבדנו קשה מאוד בפגרה כדי להתכונן לקראת המשחקים שבאים לקראתנו. האימונים לא היו קלים, אך היו הרבה אימונים מאוד מהנים. ".