הדרבי הראשון בליגת Winner מגיע. בשבת תתמודד מכבי תל אביב מול הפועל במשחק ביתי של האדומים בדרבי הראשון של העונה. מכבי תגיע לשבת לאחר שבוע בו שיחקה שני משחקים בימים מול בית"ר ירושלים בליגה ובני יהודה בגביע הטוטו. יממה לפני המשחק, מאמנה של הצהובים סלבישה יוקאנוביץ' דיבר לקראת המשחק החשוב מול היריבה המושבעת ודיבר על החשיבות של הדרבי:

"המשחק בגביע הטוטו בוודאי לא ישפיע על המשחק בשבת. עכשיו זה הדרבי הגדול ולמיקום בnirkeidar-88טבלה אין קשר. אני מבין את החשיבות של הדרבי לאוהדים, והשחקנים שלי אפילו יותר. זה הדרבי החשוב הראשון שלנו כקבוצה, יותר מאלו ששיחקנו עד כה בגביע הטוטו".

על המשחק שעשוי להתפתח

"עלינו להיות מוכנים לצורת המשחק של הפועל. אני לא הולך לערוך הרבה שינויים. אנחנו חייבים להמשיך בדרך דומה שבה אנחנו משחקים בחודשים האחרונים. זה אף פעם לא טוב להפסיד אך זה קורה. לא עשינו מספיק במשחק מול בית"ר, אך הקבוצה שלי מבינה מה אנחנו צריכים לעשות. אני מרוכז בעבודתי על המגרש ולא קשוב לרעשים חיצוניים".

הניסיון של במשחקי דרבי

"שיחקתי בדרבי הגדול בסרביה של פרטיזן נגד הכוכב האדום,  גם כשחקן וגם כמאמן השתתפתי במשחקים האלו. עם זאת, אנחנו בתקופה אחרת ובמדינה שונה. המחויבות המקצועית שלי כמאמן של מכבי היא לנצח את המשחק".

לגבי החשיבות של המשחק לאוהדים

אני מבין את הסנטימנטים של אוהדי הכדורגל וכמה זה חשוב לאוהדים שלנו ולנו המשחק בשבת בצהריים. זה 11 נגד 11. הם ינסו להבקיע וגם אנחנו. נצטרך להופיע בצורה הטובה ביותר כדי לנצח את המשחק".