מעט לפני ההצגה הראשית שתתחיל בערב, מכבי תל אביב 'שחר' נכנעה היום (ג') 2:0 לקבוצת הU-19 של פורטו בליגת האלופות לנוער. המשחק נערך במתחם האימונים של פורטו, כאשר מכבי ספגה פעמיים משער עצמי של רן ואתורי ושער בפנדל של ג'ואאו קארדוסו.

הפתיחה של המחצית הראשונה לא האירה פנים לצהובים. התקפה מצד ימין של פורטו הסתיימה עם כדור רוחב של רובן מאצ'דו לתוך הרחבה. רן ואתורי הגיע ראשון לכדור, אך לרוע המזל ההרחקה שלו נכנסה לתוך הרשת של מכבי. שער עצמי שמכניס את מכבי לפיגור מוקדם של 1:0. השחקנים הצעירים לא הורידו את הראש והחלו להכנס למשחק. בדקה ה-15 היה זה אור דסה שבעט מהאוויר כדור שנהדף לאחר בעיטה מרחוק של תומר אלטמן, אך גם שתי הבעיטות מצאו את השוער הפורטוגלי דיאוגו קוסטה מוכן בשער. גם הזדמנות מקרוב של לזאר דג'ורוביץ' פספסה את המסגרת של הדרקונים. אל המחצית ירדו החניכים של זיו אריה בפיגור 1:0.

המחצית השנייה נפתחה עם חילוף בחוד, כאשר דג'ורוביץ' הסרבי הוחלף בדור גלילי. החלוץ הטרי הגיע להזדמנות גדולה של אחד על אחד מול השוער, אך גליליי לא מצא את המסגרת. בדקה ה-61 ביצע אריה את החילוף השני שלו כאשר הכניס את מחמוד עוויסאת, ועבר לשחק עם גלילי מתחת לעוויסאת. בדקה ה-75 היה זה תומר אלטמן שפינה את מקומו, בעת שעומרי הרמתי עלה לכר הדשא. למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה במחצית השנייה, היו אלו המארחים שעלו שוב על לוח המבקיעים לאחר שקרדוסו דייק מהנקודה הלבנה בדקה . לקראת הסיום פורטו התקרבה שוב לשערה של מכבי, אך הצלה גדולה של חביב אוחיון מנעה מהפער לגדול.