ערן זהבי סוגר למעלה מעשרים משחקים בכל המסגרות עם מכבי תל אביב ואנחנו רק בחודש אוקטובר. אל הרשימה אפשר להוסיף גם את משחקי הנבחרת הקרובים מול קפריסין ובלגיה שיכריעו את תמונת המאבק על הכרטיס לפלייאוף יורו 2016, כשהמטרה של השחקנים של גוטמן ובניהם גם ערן זהבי ברורה.

"תקופה קצת לחוצה מבחינת עומס משחקים", מודה זהבי. "ברור שיש עייפות. מתחילת השנה שיחקנו הרבה מאוד משחקים בהרבה מאוד מסגרות. אני חושב שסה"כ זה כיף. זו תקופה טובה של משחקים טובים של משחקים של מאני טיים ואני מקווה שנעשה את העבודה"

AQ7A2948

הרבה זמן לא הייתה לך פתיחת עונה עמוסה במשחקים כולל כאלו בינלאומיים.

"משחקים באמת חשובים וגם שקובעים הרבה בעתיד של הכדורגל הישראלי ולמכבי תל אביב ורוצים להגיע אליהם בכושר טוב. כמובן שהעומס הגופני הוא קשה. אבל עדיף ככה מאשר לשחק רק במסגרת אחת. בייחוד בקבוצה שלנו שיש לא מעט שחקנים שצריכים לקבל דקות משחק".

על המשחקים מול קפריסין ובלגיה:

"המשחק מול קפריסין הוא לא משחק שמייחסים אליו כניצחון  מובן מאליו. לנו השחקנים אסור לחשוב ככה. קפריסין עשו שני  משחקים מצויינים במשחקים האחרונים ויהיה מאוד  קשה. אנחנו יודעים שלא יהיה קל אבל אנחנו נעבוד קשה ונבוא מוכנים כדי לנצח על המגרש ולא רק בדיבורים שחייבים לנצח כי זה לא מה שקובע".

על המשמעות לשחק עם שמונה חברים לקבוצה:

"ברור שזה כיף וזה חשוב למועדון שלנו. כי אנחנו רוצים את השחקנים הכי טובים על המגרש ואם החברים שלי שמשחקים איתי ברור שאני שמח ואני חושב שזה יכול לעזור גם לנבחרת"