שחקני מכבי תל אביב ירדו אמש (ג') מאיצטדיון הדראגו כאשר הם מסיימים בהפסד 2:0 לקבוצה המקומית. פעמיים הצליחה פורטו לחדור את הגנת הצהובים ולזכות בנקודות במחזור השלישי של ליגת האלופות. צמד שחקני מכבי איתן טיבי ודור פרץ דיברו וחלקו את המחשבות שלהם בסיום המשחק:

"היינו יותר טובים מבשני המשחקים האחרונים" אמר איתן טיבי. "אנחנו יוצאים מאוכזבים כי רצינו תוצאה טובה והגיע לנו. השער שאנחנו מחכים לו כל כך לא הגיע היום. כדי לנצח צריך להבקיע. לצערי עוד לא הצלחנו בליגת האלופות אבל זה יגיע. כמו שרואים את קו ההשתפרות שלנו אני בטוח שגם השערים יגיעו. הדבר שהיה חסר היה גול כדי לצאת עם תוצאה טובה.אולי זה היה מכניס אותנו לטירוף, אולי מלחיץ את פורטו, אבל זה לא קרה".

על ספיגת השערים:

"זה לא עניין של ריכוז. כשאתה מתמודד מול קבוצה גדולה, ככל הנראה שהקבוצה תגיע למצבים מולך. לצערי הם הבקיעו, אנחנו גם הגענו למצבים אך לא הבקענו. ברמות הגבוהות רואים את הפערים הללו".

על תפקודו כמגן ימני

"כשהמאמן בא ואמר שאני הולך להיות מגן עשיתי את ההתאמות הכי טובות שלי. אמנם זה לא התפקיד הטבעי שלי אבל אעשה הכל כדי שאעשה תצליח גם איתי כמגן ימני".

בנוגע לליגת האלופות עד כה

"לא חשבנו שיהיה יותר קל, ידענו מול איזה קבוצות נתמודד אבל אני שמח שיש התקדמות וזה לא מובן מאליו. מקווה שבמשחקים הקרובים נראה גם תוצאות".

דור פרץ דיבר תחילה על האספקט האישי שלו 

"מבחינתי משחק שני בליגת האלופות בהרכב ביחד עם משחקי ליגה ומשחק בנבחרת, זה מרגיש נהדר. הגענו לפה היום ומבחינת התוצאה אנחנו מאוכזבים, אבל הדרך שלנו וההופעה שנתנו פה הראו שיש לנו קבוצה".

מה הוא לוקח מהמשחק

"אנחנו גאים ומאוכזבים מהתוצאה. ניקח מהמשחק הזה שעמדנו שווה בשווה מולם, הגענו למצבים והיינו במשחק. לא יודע מתי יגיעו הנקודות, אך אם זו היכולת אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".