מכבי תל אביב 'שחר' 1:2 מכבי נתניה 'שלומי

קבוצת הנוער הוכיחה שוב הרבה מאוד אופי, כאשר פגשה את מכבי נתניה למשחק ביתי ב'רמלה' לאחר שכמה ימים לפני כן שיחקה במסגרת ליגת האלופות לנוער. הצהובים של זיו אריה פתחו היטב את המחצית הראשונה כאשר עלו ליתרון משער של אור דסה, אך באמצע המחצית השנייה ספגו את השיוויון. מכבי 'שחר' לא הרימה ידיים, ושתי דקות לסיום, כאשר הוא מחליף בתפקיד הקפטן את דן גלזר, כבש מקסים גרצ'קין שער יקר מאוד שהעלה את הצהובים חזרה ליתרון והרוויח את שלושת הנקודות. במחזור הבא תפגוש מכבי את סקציה נס ציונה, לאחר שיחזרו משבוע של פגרה.

מכבי תל אביב 'עודד' 1:2 מכבי פתח תקווה 'כלפו'

נערים א' פגשו בשבת את המקבילה ממכבי פתח תקווה למשחק צמרת, בו יצאו הצהובים עם היד על העליונה. השחקנים של אורי אוזן ולאון אסרף החלו טוב את המשחק כאשר עלו ליתרון משער של ניל גולדברג, אך עוד לפני סיומה של המחצית הראשונה ספגו את שער השיוויון. השיוויון בין השתיים נשמר עד שלהי המשחק, כשבדקה ה-83 עדן קארצב שבר את הקרח עם שער שהעלה את הצהובים ליתרון 1:2 שהבטיח להם את המקום הראשון, כאשר למכבי 'עודד' יש עוד משחק חסר. בשבת הקרובה תצא מכבי 'עודד' למשחק חוץ בבית וגן מול בית"ר ירושלים

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' 3:1 הפועל תל אביב 'ישין'

למרות שני מחזורים מוצלחים של נערים ב', לא הצליחו השחקנים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר לנצח בדרבי מול הפועל, כאשר הם ירדו מנוצחים מכר הדשא בוולפסון בתוצאה 1:3. הצהובים ספגו בדקה ה-9, הצליחו להשוות בתחילת המחצית השנייה אך נכנסו לשני שערים נוספים של המארחת. במחזור הבא תצא הקבוצה לדרבי חוץ נוסף, כאשר תשחק מול בני יהודה

מכבי תל אביב 'אלדד' 0:2 סקציה נס ציונה

פתיחה מצוינת לצהובים של מכבי 'אלדד' כאשר הם מנצלים את יתרון הביתיות ומנצחים את נס ציונה 0:2 בקרית שלום. קורן גדג' ואביב נידם כבשו למכבי.

מכבי תל אביב נערים ג'2  4:0 מכבי חיפה 'מקס'

הקבוצה השנייה בשנתון של נערים ג' רשמה בכורה פחות מוצלחת בליגה כאשר נוצחה 0:4 במשחק החוץ של מול מכבי חיפה. הצהובים ינסו להתאושש מול חיפאית אחרת, כאשר יארחו את הפועל חיפה בשבת הבאה.