אחרי פגרה בת שבוע, בה שחקני מכבי תל אביב הספיקו להתרענן ולנוח ממסת המשחקים בחודשים האחרונים, הצהובים נמצאים בהכנות האחרונות לקראת המשחק מול הפועל חיפה (ש', 17:00) בסמי עופר – שלושה ימים בדיוק לפני שהשחקנים של סלבישה יוקאנוביץ' יארחו את צ'לסי באותו האצטדיון.

"חוזרים אחרי פגרה. נתנו לנו כמה ימי חופש להתרעננות. חזרנו עם כוחות מחודשים", אמר הבלם טל בן חיים. "היה שבוע אימונים אינטנסיבי, שבוע טוב. ואנחנו מוכנים לקראת המשחק מול הפועל חיפה".

נראה שהעונה הזו קבוצות מגיעות עם מוטבציית יתר לקראת המשחקים נגדכם:בן חיים הבלם

"גם בתור ילד אני זוכר שתמיד קבוצות  היו באות לשחק נגד מכבי תל אביב היו מגיעות עם מוטיבציית יתר. הם למדו אותנו וכולם מסתגרות מאחורה. אבל אנחנו נמצא את הנוסחה".

במהלך הראיון הצגנו בפני בן חיים תמונה קבוצתית מהימים שלו במדי מחלקת הנערים של מכבי תל אביב. הבלם לא הסתיר את ההתרגשות ומיד הצביע על עצמו בתמונה. "ודאי שאני מזהה את עצמי למטה מצד ימין. זה כשהייתי בן 9 או 10. אני מזהה פה עוד הרבה חברים: אלי ביטון, ברוך נמני, אלדר בטיטו, אוהד בוזגלו, קובי מוסא, אלישע לב, תומר שושן, צחי מרחובות".

ילד בן חיים

פה זיהו שאתה בלם?

"לא. ממש לא. פה למען האמת אני עוד שיחקתי כחלוץ. עד גיל 14 שיחקתי כחלוץ".

איך היה להיות אז במחלקת הנוער של מכבי תל אביב?

"זו הייתה קבוצה הכי טובה. כל משחק זו היית שאלה כמה ננצח. בתור ילד במחלקת הנוער של מכבי תל אביב זו הייתה הקבוצה שמקנה לך את היסודות הכי טובים. זו הייתה השאיפה של כל ילד להיות במחלקה הזו. ואתה מחזיר אותי פה 24 שנים אחורה. ככה שזה מוזר לראות את זה".