לאחר שבועיים של פגרה, הכדורגל הישראלי חוזר גם למחוזות הנוער. מכבי תל אביב 'שחר' תארח ביום שבת (12:00, רמלה) את הפועל באר שבע במסגרת המחזור השביעי של ליגת 'טוטו' לנוער, למשחק שיפתח את השבוע העמוס של הצהובים שיגיע לשיאו עם האירוח של אלופת אירופה במשחק החמישי של ליגת האלופות לנוער ביום שלישי, 14:00 באיצטדיון בנתניה.

הכניסה למשחק במסגרת ליגת האלופות לנוער מול צ'לסי יתקיים ביום שלישי, 14:00 באיצטדיון בנתניה. הכניסה חינם! 

רגע לפני שהם מתכנסים לאימון המסכם, דיבר בלמה של הקבוצה בר גלילי על ההתמודדות עם הלו"ז הצפוף, צ'לסי והחשיבות של המנוחה לה זכו בשבועיים האחרונים:

"הפגרה באה בזמן טוב. היינו בתקופה עמוס עם ריבוי המשחקים  בליגה ובאלופות. השרירים "צעקו" לנו שצריך להרגע עם העומס. ניצלנו את המנוחה גם להורדת עומסים ובעיקר לעבודה על נושאים טקטיים ואימונים. בתקופה שיש לך שלושה משחקים בשבוע,  יש לך פחות זמן לאימונים . הורדת העומס וגם הזמן שהיה לנו לסדר את המחשבות בראש יכול למנף אותנו כבר בשבת".

קבוצת הנוער תגיע למשחק בשבת לאחר שני מחזורים בהם לא הצליחה לשים את ידה על הניצחון, דבר שמגדיל את הרצון לנצח?

"בכל משחק יש רצון גדול מאוד לנצח, גם בשבת כמו בכל משחק. זה לא קשור אם ניצחנו או הפסדנו לאחרונה. אנחנו תמיד באים כדי לנצח. ההפסקה הזו והסידור במחשבות יעזרו לנו להשיג את המטרה, לנצח".בר גלילי

שלושה ימים בלבד לאחר המשחק ברמלה, יפגשו הצהובים את היריבה הקשה ביותר שפגשו עד כה, אלופת אירופה המכהנת לנוער, צ'לסי. מצליחים לעשות את ההפרדה?

בראש תמיד יהיה לנו שיש את המשחק מולם וזה טבעי. זו צ'לסי, הם באים לארץ ואתה רוצה להוכיח שאתה יכול לשחק ברמות האלו מולם, זה לא אמור להפריע לנו בליגה. מבחינתו, בשבת זו אפילו משוכה יותר קשה כי זה משחק שצריך לנצח וצריך לתת על זה את הדעת. אם נחשוב רק על צ'לסי, כנראה נפספס את זה. נגיע לבאר שבע כמה שיותר מוכנים, והמשחק בשלישי לא אומר להשפיע".

יום הילד הבינלאומי מתקיים היום (ו'). כאחד שגדל את רוב תקופת הילדות שלו בצהוב בעבר הלא רחוק, איך היה לגדול כילד במחלקת הנוער של מכבי?

"לגדול במחלקת הנוער של מכבי זו חוויה הישגית ולימודית. מבחינה הישגית, מילדים ב' שם הגעתי למועדון, בכל שנה אתה מתמודד על אליפות, מגיע לשלבים הסופיים בגביע וחווה מצבים שלא כל ילד מגיע אליהם, גם במועדונים יותר גדולים בארץ. יש מצבי לחץ ומשחקים שאתה חייב לנצח, חצאי וגמרי גביע, שוב, זה לא דבר שכל ילד יחווה. אני מרגיש שבכל שנה שלי במחלקה אני קופץ מדרגה נוספת ומשתפר משנה לשנה".