מכבי תל אביב 'שחר' קיוותה להשיג את הניצחון הראשון שלה בליגת האלופות לנוער היום (ד') כאשר אירחה את פורטו בבלו בבלומפילד. הצהובים נכנסו לפיגור של שני שערים מוראלס ופדרו, אלטמן צימק. לאחר ההפסד הצהובים איבדו את הסיכוי לעלות לשלב הבא במפעל.

האירוע הראשון במשחק התרחש בדקה ה-3 כשעידן יוגב ספג את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק לאחר שתפס בחולצה את רוי פדרו. בדקה ה-15 מכבי הגיעה להזדמנות מצוינת לאחר שעומרי הרמתי הכניס כדור עומק חכם לגבי קניקובסקי. הקשר הגיע למצב אחד על אחד מול דיוגו קוסטה, אך בעט לגופו של השוער. למרות ששלטה לחלוטין בפתיחת המשחק, האורחים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות. התקפה מאגף שמאל של פורטו הולידה הרמה שהוסטה על ידי איילון אלמוג. הכדור מצא ברחבה את מייקל מוראלס שבעט את הכדור שפגע בשחקן מכבי ונכנסה לשערו של אוחיון. פורטו עולה ליתרון בדקה ה-14. הצהובים לא הורידו את הראש בפיגור והמשיכו לשלוט בכדור. בדקה ה-40 רוי פדרו העלה את הדרקונים ליתרון 0:2 לאחר שער של רוי פדרו, כאשר גם כאן הקפטן מייקל מוראלס בישל.

בדקה ה-44 מכבי הצליחה סוף סוף לחדור לרשת של היריבה. חטיפת כדור באמצע המגרש של הצהובים הביאה את תומר אלטמן למצב בעיטה מ-25 מטרים. בקשר הניף את הרגל ושחרר כדור חזק שלא הצליח להעצר על ידי קוסטה וצימק את התוצאה ל-2:1 רגע לפני המחצית

שתי הקבוצות עלו לכר הדשא ללא חילופים למחצית השנייה. המשחק החל עם שליטה של מכבי בדיוק כפי שהחל החצי הראשון. בדקה ה-53 מהלך קבוצתי נהדר של מכבי שכלל את איילון אמלוג ותומר אלטמן הסתיים בכדור לרחבה לקניקובסקי, אך מזווית קשה הקשר של מכבי לא מצא את המסגרת.  בדקה ה-60 ביצע זיו אריה את החילוף הראשון במשחק כאשר הוא מכניס למשחק את אור דסה מבקומו של עמית שפירא. בדקה ה-74 מכבי הייתה שוב קרובה לשיוויון לאחר שמחמוד עוויסאת שנכנס כמה דקות קודם בישל נהדר לדסה, אך הקשר לא הצליח להכניע את השוער של פורטו מתוך הרחבה. הקפטן דן גלזר ניסה גם הוא את מזלו בבעיטה מרחוק אך מצא את קוסטה עירני. אריה שיתף גם את לזר דג'ורוביץ' במשחק, אבל גם זה לא הועיל לצהובים שלא הצליחו למצוא את המסגרת וסיימו בהפסד ביתי לפורטו.