לאחר מותחן של 90 דקות, מכבי תל אביב 'שחר' מסיימת בתוצאה 1:1 מול הפועל באר שבע לאחר שער בדקה ה-90 של מקסים גרצ'קין. אלקרנוואי כבש ראשון לאורחים. ביום שלישי יפגשו הצהובים את קבוצת הנוער של צ'לסי בשעה 14:00 באיצטדיון ברמלה.

כבר בדקה ה-3 מכבי הגיעה להזדמנות קורצת. מחמוד עוויסאת נהנה מכדור עומק שהוביל אותו לצידה הימני של רחבת ה-16. החלוץ בעט חכם לעבר השער, אך הבלם של באר שבע היה במקום כדי להרחיק מהקו את הכדור תחת הלחץ של גלילי, שספג את הכדור בפניו. אצל שתי הקבוצות הופיעו שוערים מחליפים, כאשר בשערה של מכבי עמד שוער קבוצת מכבי 'עודד' חן עוזרי, ואילו בשערה של באר שבע עמד השוער המחליף עידו ארלקי במקומו של של רחמים המושעה.

הצהובים הגיעו להזדמנות נוספת בדקה ה-28. תרגיל ממצב נייח של קניקובסקי שנגע בכדור הוביל את אלטמן לעבר הרחבה. הקשר בעט חזק לעבר השוער, כאשר עידו ארלקי שעמד בשערה של ב"ש השמיט, אך הצליח להדוף את הריבאונד של עוויסאת. הלחץ של מכבי 'שחר' המשיך כשגם דור גלילי הפציץ את השער מסף הרחבה, אך הכדור ננעץ במשקוף והחוצה. לאחר מספר החמצות מכבי שילמה את המחיר. מתפרצת של הבאר שבעים הסתיימה בצ'יפ יפה של עמראן אלקריאני מעל חן עוזרי, והורידה את הצהובים בפיגור 1:0 למחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה יצא מחמוד עוויסאת, ובמקומו נכנס עומרי הרמתי. עשר דקות לאחר מכן ביצע זיו אריה חילוף נוסף כאשר הכניס את אור דסה במקומו של עמית רוזנבוים. החילוף יצר שינויים פנימיים גם במערך של הצהובים כאשר בר גלילי עבר לעמדת המגן הימני וגלזר עבר להיות חלק מצמד הבלמים. בדקה ה-70 ביצע אריה חילוף נוסף כאשר הכניס את רון גבאי במקומו של דור גלילי. דקה לאחר מכן הפועל באר שבע ספגה כרטיס אדום לאחר שנועם גמון ביצע עבירה גסה על מקסים גרצ'קין וראה את הכרטיס האדום. אריה ביצע חילופים נוספים כאשר הכניס את שי גולן ולזר דורוביץ' למשחק. מכבי הגיעה ללא מעט מצבים במחצית השנייה שהייתה בשליטה צהובה מלאה, אך דסה, גרצ'קין ודורוביץ' שבעט פצצה למשקוף השער לא הצליחו להביא את השער המיוחד, עד הדקה ה-90.  המכבש הצהוב של של מכבי הניב פירות כאשר מקסים גרצ'קין הצליח לבעוט את הכדור היטב לתוך הרשת של באר שבע. 1:1 בדקה ה-90, שנשמר עד לשריקת הסיום של השופט שחר רחמיאין.