הפועל חיפה 'רובי' 0:2 מכבי תל אביב 'שחר'

קבוצת הנוער רשמה את הפסדה השני ברציפות בליגת Winner לנוער כאשר נכנעה במשחק החוץ 2:0 להפועל חיפה. מכבי 'שחר' לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונוות היום כאשר כבר בדקה ה-17 ספגו הצהובים הצעירים שער מרגליו של סער פדידה. מאמנה של הקבוצה זיו אריה שנאלץ להתמודד עם שחקנים רבים ששיחקו עם הקבוצה הבוגרת בגביע הטוטו ניסה לעשות את החילופים כאשר הכניס למשחק את אור דסה, עמית שפירא ומחמוד עוויסאת, אך מכבי לא הצליחה להשוות את התוצאה, ואף ספגה שער נוסף בדקה ה-90 כאשר חולי עבדאללה מצא את הרשת של אוחיון.

ביום רביעי יארחו הצהובים את פורטו במשחק הבית בליגת האלופות לנוער באיצטדיון בלומפילד בשעה 14:00. הכניסה חופשית

מכבי תל אביב 'עודד' 1:2 בני סכנין

הקבוצה של אורי אוזן ולאון אסרף חזרה מפגרת הנבחרת ולא הורידה את הרגל מהדוושה. מכבי 'עודד' רושמת ניצחון שישי ברציפות בליגת נערים א' על כאשר דסאלין בלאצ'או ועדן קארצב כבשו לזכות הצהובים הצעירים. כעת תצא הקבוצה לפגרה נוספת, ולאחריה תתארח מכבי אצל הפועל באר שבע.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – פגרה

מכבי תל אביב 'אלדד' 1:5 הפועל ירושלים

גיל בן שלוש, אושר דוידה, קורן גדג', יובל בן עמי ובר כהן הכניעו את הקבוצה מירושלים בקריית שלום והבטיחו שבוע נוסף של מכבי בפסגת הטבלה של ליגת נערים ג' מרכז. הקבוצה תצא לשבועיים של פגרה שלאחריהם תפגוש את הפועל באר שבע בחוץ

מכבי תל אביב נערים ג'2 0:5 הפועל רעננה

גם הקבוצה השנייה בשנתון נערים ג' הצליחה לצאת לפגרה עם ניצחון, כאשר עומר יצחק, רועי זהבי, גיא מזרחי ויונתן איזן  כבשו לצהובים, שנהנו גם משער עצמי של אחד משחקני רעננה. בעוד שבועיים יפגשו הצהובים את מועדון הכדורגל נשר.