יממה לפני יום האלופות הגדול, גם קבוצת הנוער של מכבי תל אביב עסוקה בהכנות קדחתניות לקראת המפגש מול קבוצת ה-U-19 של הבלוז. מכבי 'שחר' תארח את צ'לסי באיצטדיון בנתניה בשעה 14:00, כאשר כל האוהדים מוזמנים לבוא ולתמוך בקבוצה במשחק אליו הכניסה היא ללא עלות.

קפטן הקבוצה דן גלזר דיבר עם האתר הרשמי לקראת המפגש המסקרן במחזור החמישי של ליגת האלופות לנוער, וסיפר על ההכנות להתמודדות מול אלופת אירופה לנוער הנוכחית: "יש לנו משחק שאפשר להגיד בלשון המעטה שהוא לא קל בכלל. צ'לסי היא הקבוצה הכי טובה באירופה לגילאים שלנו. אנחנו לא נהיה דומיננטיים במשחק הזה כמו שאנחנו משחקים בליגה. נהיה חייבים לשחק חזק, אגרסיבי ולהיות מרוכזים במתפרצות שלנו בתקווה לנצל את המצבים שלנו". 4Z6A5095

על המפגש הקודם של הצהובים עם הבלוז אמר גלזר

 "במשחק הראשון הם היו יותר טובים מאיתנו, זה גם היה המשחק הראשון שלנו במעמד הזה ובפעל הזה. הצלחנו לעמוד מולם בהתחלה באופן יפה. הם קבוצה עם יכולות אישיות מדהימות ושחקנים שקשה להתמודד מולם. אני בטוח שהצוות יכין כמו שצריך למשחק הזה".

על השאיפות בסיום 

"אנחנו רוצים מאוד לנצח, למרות שזה לא יהיה קל. אנחנו אף פעם לא באים לשחק על תיקו או לעשות תוצאה יפה. תהיה לזה דרך שונה מהליגה, ונצטרך לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר".