מכבי תל אביב 'שחר' סיימה את משחק הבית האחרון שלה בליגת האלופות לנוער כשהיא מפסידה 4:0 לאלופת אירופה צ'לסי. לצהובים נותר עוד מחזור אחד בטורניר, כאשר יתארחו בדינמו קייב. הצהובים לא הצליחו לעמוד בפני היכולת הגבוהה של הבלוז, ויחפשו את הנקודות בזירה המקומית כבר בשבת. מאמנה של הקבוצה זיו אריה דיבר בסיום המשחק ודיבר על המשחק מזווית הראייה שלנו:

"כדי להפתיע את צ'לסי צריך להוציא אותם משיווי משקל. רצינו לקחת את המחצית לתוצאה של 0:0,  התחלנו עם עמידה יפה במגרש אבל פחות הייתי מרוצה מהשקט שלנו עם הכדור. מול קבוצה כמו צ'לסי כשאתה עושה שתי טעויות כמו הטעויות שעשינו אתה משלם ביוקר. גם ככה מאוד קשה מולם והם לא צריכים יותר מזה בשביל להעניש. נשאר לנו רק ליהנות מהמעמד. השוער שלנו היה טוב ועדיין קיבלנו ארבעה שערים, זו הקבוצה הכי טובה באירופה".4Z6A3626-2

על היכולת של הקבוצה

"אני לא מאוכזב מאיך שאנחנו נראים. יש לנו בעיה שדיברנו עליה פעמים רבות והיא החלק הקדמי שלנו שהוא צעיר מאוד. אנחנו עם הדרך שלנו, לדעתי אנחנו הקבוצה היחידה שהעלתה בליגת האלופות שחקן משנתון ב'. חד וחלק היינו צריכים להיות עם יותר נקודות, גם מול באר שבע ועוד משחקים שהיינו צריכים לנצח. לאט לאט אנחנו נשתפר".

על ההשפעה של המשחק הזה לקראת המחזור הקרוב בשבת

אין קשר בין שתי המסגרות. אנחנו נהנים משתהין, אני לא רוצה לברוח למקום של תירוצים, עם עוד עבודה על השליש הקדמי הדברים יהיו טובים הרבה יותר".