מכבי תל אביב תעלה הערב (א') למשחק במחזור ה-12 בליגת WInner כאשר תארח את בני יהודה באיצטדיון 'נתניה' בשעה 20:55. הצהובים ירצו להמשיך את הקו החיובי מהליגה ולהשיג את הניצחון הרביעי ברציפות. מאמנה של הצהובים סלבישה יוקאנוביץ' דיבר עם האתר הרשמי לפני המשחק ודיבר על היריבה העיקשת שיפגוש הערב, על קצב צבירת הנקודות של הצהובים וגם על המחויבות של הקבוצה לאוהדים:

"יש לפנינו משחק מסובך. צפינו בבני יהודה במספר משחקים והם שיחקו שונה בכל פעם, אני לא יודע כיצד הם יעלו מולנו. הפועל באר שבע לא הצליחה להגיע מולם להרבה הזדמנויות והמחויבות שלנו היא לתקוף ולמצוא דרך לקחת את הנקודות. עלינו להיות מרוכזים מוכנים. הם שיחקו היטב מול באר שבע במיוחד בחלק ההגנתי וניסו לתקוף במתפרצות עם שלושה יוקאנוביץשחקנים".

על אופי המשחק שעשוי להתפתח

"זה יכול להיות משחק טיפוסי שמכבי משחקת מול קבוצות עם אופי דומה. אנחנו ננסה להקשות עליהם ולמצוא את הדרכים למצוא השער. הרבה תלוי בפתיחת המשחק שלנו, ננסה לשחק כדורגל טוב במיוחד במפעל שבו אנחנו מחוייבים להיות המובילים.

על קצב צבירת הנקודות העונה בליגה

"אני אף פעם לא מרוצה. תמיד אפשר לשפר את היכולת ולשחק כדורגל יותר טוב. לא אפסיק לדחוף את השחקנים לשחק יותר טוב. אנחנו אמנם עם יותר נקודות משנה שעברה, אך אם נשווה את הסגל שלנו לעונה הקודמת אנחנו הפסדנו לא מעט שחקנים לפציעות, דבר שלא היה אשתקד. תוסיפו לזה שאנחנו משתתפים בליגת האלופות שזה מפעל קשה מאוד וגם לא היה בעונה שעברה. כל אלו לא מעניינים חוץ מאת אלו שמעוניינים להשוות. אני מרוכז כולי בלתמוך בשחקנים שלי ובלשפר אותם. אנחנו בצמרת ויש לנו עוד המון משחקים בליגה. עוד מוקדם כדי לדבר על דברים שייקבעו בסוף העונה. עלינו לעשות את הצעדים בשביל לשפר את המשחק כבר היום".

על האספקטים שהיה רוצה לראות שיפור בקבוצה

"השם שלנו, הסמל שלנו,  והצבעים שלנו מחייבים אותנו להיות קבוצה מנצחת. בליגה זו רמה שונה מאירופה. בליגה אנחנו חייבים להיות קבוצה התקפית וטובה. אנחנו צריכים לשפר את עצמנו בהרבה מובנים של טכניקה וטקטיקה. אסור לנו לאבד כדורים בקלות ועלינו לצמצם את הטעיות הלא מחויבות".