שבוע שמח יעבור על הצהובים לאחר הניצחון אמש (א') של מכבי על בני יהודה 0:4 משערים של אזולאי, זהבי (צמד), ובן חיים. מי שלא נכנס לרשימת המבקיעים אך כן בלט מאוד הוא אלי דסה, המגן שהגיע לפני מספר חודשים לקבוצה וכבר מראה יכולת טובה. דסה סיפר לאתר הרשמי על המשחק אמש, ההשתלבות שלו בקבוצה וגם על החבר הטוב שלומי אזולאי:

"אני חושב שבסופו של דבר יצא לנו לייצר את המצבים שלנו גם במחצית הראשונה, אבל זה הלך יותר קשה. במחצית השנייה העלנו קצב והיינו צריכים את השער שיפתח את המשחק".

על השילוב של ליגת האלופות והליגה המקומית

"בסופו של דבר זה הכל עניין של ניסיון. לעשוות את הדברים עוד פעם ועוד פעם עד שזה שאתה לומד לשלב בין המפעלים ואני שמח שהיום זה עבד. יש עוד משחק אחד בליגת האלופות לעבור ואז לחזור לליגה".

על החיבור שלו לקבוצה

"מהשנייה הראשונה הרגשתי מחובר בקבוצה. לקח לי קצת זמן להראות את היכולת שלי ועם זאת עדיין יש לי הרבה עבודה לעשות כדי להשתפר. אני שמח שאני מתחיל להראות למה הביאו אותי. הפציעה עשתה לי טוב, לקחתי פסק זמן לראות את הדברים מהצד וללמוד את הקבוצה".

על ההופעה של שלומי אזולאי 

"אין מאושר ממני ששלומי ודור הצליחו היום. שניהם חברים טובים שלי וכל הכבוד להם על היכולת שהראו".

על מאבק האליפות 

"זה חשוב מאוד לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון. בשביל לקחת אליפות אתה צריך לשמור על עצמך בפסגה וזה קשה כפליים. באר שבע קבוצה טובה שאוגרת נקודות וזה יהיה לא קל".