מכבי תל אביב 'שחר'   סיימה את קמפיין ליגת האלופות וכעת יכולה להתרכז בזירה המקומית. בינתיים זה הולך מצוין לצהובים, שרשמו הבוקר (ש') את ניצחונם השלישי ברציפות כאשר גברו 0:2 על מכבי פתח תקווה במשחק ביתי ברמלה. זיו אריה סיכם את הניצחון השלישי ברצף של הצהובים:

"אני לא לגמרי מרוצה. מחצית ראשונה שלטנו אבל איבדנו יותר מדי ועשינו עבירות מיותרות. בחצי השני הובלנו 0:2 והחיים היו אמורים להיות יותר קלים. אנחנו שלושה משחקים לא סופגים ומשתפרים, אנחנו יכולים הרבה יותר אבל אנחנו בתהליך".

על ההתקרבות לצמרת

"הילדים אינטילגנטיים, עובדים קשה ועושים מה שאנחנו רוצים. לפני חודש לא דיברנו על הצמרת וגם עכשיו לא. אנחנו קבוצה מאוד צעירה שעוד מתאוששת מליגת האלופות, מי שכבש היום צמד הוא שחקן בגיל נערים ב', אנחנו הולכים משחק משחק. ברור שאנחנו רוצים לאיים על הצמרת. אם נמשיך ככה ונשפר את ההתקפה נוכל גם להיות שם".

לקראת השבוע הבא מול רעננה

"רעננה זה משחק לא קל בכלל. הם ראי של הבוגרים עם המון מערכים צפופים. זה לא יהיה משחק קל נעבוד השבוע כמו שאנחנו עושים תמיד. אם נעשה הכל נכון ננצח גם שם".

על הרוטציה עקב טורניר החורף

"ארבעה שחקנים שלנו לא פתחו. בר גלילי בכלל שוחרר מהסגל ואני ברכתי שהוא לא נפצע בטורניר החורף כי הוא שיחק שלושה משחקים מלאים. לקחנו החלטה ולא רצינו להסתכן. יש לנו סגל טוב ומאוזן, עדיין את הכישרון של שנה שעברה אבל זה בדרך. עמית שפירא פתח היום והיה טוב מאוד וגם לזר. יש הרבה לנו שחקנים טובים".

רן ואתורי שעזר לקבוצה שלו לשמור על שער נקי מאחור דיבר בסיום על המשחק, וגם על ריבוי הנציגים בנבחרת:

"זה מחמיא שיש לנו שחקנים בנבחרת. אמנם לא הייתה הכנה אידאלית למשחק הזה אבל עבדנו קשה כדי להשתפר, ביצענו את ההוראות של המאמן ובאנו מוכנים".

332A9476

על ההיעדרות של בר גלילי עקב עומס

"בר גלילי הוא בלם מצוין אבל ככה גם כל הסגל שלנו במכבי. אנחנו עושים עבודה טובה ביחד. פתח תקווה לא באו להסתגר אבל גם אנחנו באנו מוכנים. אני שמח שיצאנו עם הנקודות".

על הניצחון השלישי ברציפות

"אפשר לומר שאנחנו צוברים תאוצה. אנחנו לא מסתכלים על העבר אלא על כל משחק לחוד. אני שמח שעם ההתקדמות המקצועית שלנו באות גם התוצאות".