Match-day Happy  Hour – ההטבה שלכם ליום המשחק

מחקרים רבים נעשו בדבר, המדע כבר הוכיח את הנושא וזו עובדה ידועה שבימי המשחק של מכבי השעון זז בקצב איטי פי שניים מהרגיל. כדי לוודא את הדריכות שלכם הוספנו אלמנט מיוחד ליום המשחק אשר יאפשר לכם ליהנות עוד יותר מהאהבה הצהובה
שלכם. בכל משחק של מכבי תצא הטבה מיוחדת לשעה בלבד למועד משתנה. אז איך תדעו מתי ועל מה ההטבה? גלשו באתר הרשמי של מכבי, היכנסו לאפליקציה הרשמית ועקבו אחרינו ברשתות החברתיות ותגלו מה ההטבאלי דסהה הבאה שלכם!

17/12/2015-מפגש שחקנים אוהדים – אלי דסה וטל בן חיים החלוץ מגיעים לחנות הרשמית בדיזנגוף ת"א 

המפגש הראשון מבין השניים של אוהדים-שחקנים יפתח במיפגש עם טל בן חיים החלוץ ואלי דסה שיגיעו יחד לחנות הרשמית של דיזנגוף 147 תל אביב. צמד הכוכבים יגיעו לדבר איתכם האוהדים ולחתום לכם על חולצות המשחק, תיקים פלאפונים ומה לא. ודאו שאתם רושמים לכם את היום הזה בלו"ז!

24/12/2015 – אתם שואלים השחקנים עונים – גילי ורמוט

אתם רואים אותם על המגרש כל שבוע, קוראים עליהם באופן יומי ולרובכם יש את החולצות שלהם, אבל איזו שאלה הייתם רוצים לשאול את השחקנים? שאלון הפייסבוק מגיע לאתר כשהשחקן הראשון שיגיע לענות לכם עגילי ורמוטל השאלות הוא מספר 28 בצהוב, גילי ורמוט. 5 קושיות מבין השאלות שלכם יוצגו בפני ורמוט שיענה לכם בוידאו מיוחד.

בחירת שער שנת 2015 בחסות HP – חברי Maccabi First בוחרים את שער השנה

השנה האזרחית הגיעה לישורת האחרונה שלה בחודש דצמבר וזה הזמן להתכונן לקראת התחרות הגדולה של שער השנה בחסות HP. לקראת סוף החודש נציג בפניכם את עשרת השערים של השנה ואתם האוהדים הרשומים ל-Maccabi First תחליטו מה יהיה שער השנה לשנת 2015.

השקת האפליקציה הרשמית לאנדרואיד

ביקשתם, רציתם ועכשיו גם תקבלו! במהלך חודש דצמבר ישיק המועדון את האפליקציה הרשמית גם למכשירים התומכים באנדרואיד. אוהדי מכבי תל אביב יוכלו ליהנות מתכנים בלעדיים, אזורי משחק צבעוניים וגם להיות מעודכנים LIVE בכל מה שקורה במועדון שלכם!

* תאריכי האירועים וביקורי השחקנים עשויים להשתנות על פי החלטת המועדון ובכל עת. עקבו אחרינו באתר, באפליקציה וברשתות החברתיות להודעות ועדכונים

 

לוח המשחקים של מכבי תל אביב לחודש דצמבר

05/12 – ליגת WInner – הפועל כפר סבא – מכבי תל אביב (לויטה, כפ"ס)

09/12 – ליגת האלופות – דינמו קייב – מכבי תל אביב (אולימפיסקי, קייב)

14/12 – ליגת Winner – בני סכנין – מכבי תל אביב (דוחא, סכנין)

21/12 – ליגת Winner – מכבי תל אביב – הפועל באר שבע (בלומפילד, ת"א)

26/12 (עשוי להשתנות) – ליגת Winner- מכבי תל אביב – עירוני קריית שמונה (בלומפילד, ת"א)