מכבי תל אביב תתארח מחר (ד', 21:45) אצל דינמו קייב במשחק שיינעל את שלב הבתים של ליגת האלופות ולמעשה יהיה האחרון של הצהובים במפעל האירופי היוקרתי. רגע לפני, התייצבו המאמן, סלבישה יוקאנוביץ' והקפטן ערן זהבי  והתייחסו להכנות לקראת המשחק, במסיבת העיתונאים שנערכה באצטדיון אולימפיסקו שבקייב.

מסיבת העיתונאים לקראת דינמו קייב

"אנחנו הולכים לשחק מחר את משחק מול יריבה מהמשמעותיות באירופה ועבורנו מדובר באחד המפעלים החשובים בעולם ומכאן אנחנו מביאים את המוטיבציה לקראת המשחק מחר", אמר יוקאנוביץ'.AQ7A0767

על כך שמדובר במשחק ללא קהל:

"אנחנו פה כדי להציג את היכולת הטובה ביותר שאנחנו יכולים להציג. כמובן שבכדורגל אתה רוצה להציג את היכולת הזו מול קהל. זה לא עוזר לנו שמדובר במשחק ללא קהל וגם לא לקייב. המטרה שלנו הייתה לשחק באצטדיון הזה לעייני 70 אלף אוהדים. אני לא חושב שזה טוב לנו ולא לקייב ובאופן כללי לא לכדורגל".

על הציפיות שהיו לו מליגת האלופות:

"ראשית אני חושב שמכבי עברה תהליך נפלא כשהצליחה לעבור קבוצה כמו באזל בדרך לליגת האלופות. למרות העובדה שלא השגנו נקודות, אני חושב שהניסיון שרכשנו הוא מאוד חשוב להופעות הבאות של המועדון בליגת האלופות. המשחק מחר זה משחק נוסף שנרכוש בו ניסיון, אבל כמובן שאנחנו לא רוצים לסיים את הטורניר ללא נקודות, ומחר תהייה לנו DSC_4186הזדמנות אחרונה להשיג נקודות".

על השאלה למה זהבי לא כבש את מספר השערים שכבש במוקדמות:

"מחר ערן יוכל להבקיע שער נוסף בליגת האלופות, אבל אני באופן כללי מאוד שבע רצון מהיכולת שלו בכל הקמפיין האירופי הזה".

על איזה דינמו קייב הוא מצפה לראות אמר המאמן:

"קייב קבוצה מצויינת, שקשה מאוד לשחק נגדה כי היא תקופת עם הרבה מאוד שחקנים. אני חושב שהקבוצה שלי מוכנה לזה, ואני לא מאמין שקייב יפתיעו אותנו  במשהו שלא ציפינו".
DSC_4177

ערן זהבי הוסיף: 

"אנחנו רוצים לעשות את הטוב ביותר מחר. אנחנו לא השגנו את התוצאות שציפינו בבית שלנו. אני מקווה שדווקא מחר נציג יכולת טובה  יותר ונשיג פה תוצאה טובה".

על השאלה האם מזג אויר עלול להשפיע:

"ביום שבת במשחק היה קר מאוד בישראל, ככה שזו הייתה הכנה טובה בשבילנו. בישראל מזג האוויר בדרך כלל שונה ממה שהוא פה, אבל אני לא חושב שזה יהווה תירוץ עבורנו".

זהבי התייחס גם לעובדה שהמשחק ישוחק בחג המכבים: 

"אני חושב שזה יהיה נהדר בחג הזה לזכות בנקודות ראשונות בליגת האלופות, זה ישמח הרבה מאוד אוהדים בישראל ונקווה לעשות את זה".