מכבי תל אביב 'שחר' סיימה את משחקה בשבת עם ניצחון חשוב על קרית שמונה באיצטדיון ברמלה. הצהובים מחברים כעת ניצחון שני ברציפות, רגע לפני שהם מתעופפים לאוקראינה למשחק בליגת האלופות בנוער מול דינמו קייב.

מאמנה של מכבי 'שחר' דיבר על המשחק אמש (ש') של הצהובים, וכמובן לקראת המשחק האחרון לעונה של הצהובים במסגרת האירופית: "שיחקנו מחצית ראשונה ברמה מאוד גבוהה. אם אני מדמיין בלילה איך נראית הקבוצה שלי אז ככה היא נראית. קצבית ומהירה. ידעתי שלא נצליח להמשיך באותו קצב ושקרית שמונה יעשו התאמות, לכן מחצית כזו צריך לסיים עם שני שערים יתרון. לצערי זה לא קרה כמו שקורה הרבה השנה בגלל שאנחנו צעירים בחלק הקדמי והייתה לנו מחצית שנייה קשה. ניצלנו בסיום בנס ואת זה לא אהבתי. בסך הכל יצרנו מספיק מצבים, יש לנו מספיק מה לתקן אבל הניצחון מוצדק".

לקראת המשחק האחרון מול קייב

"אני צריך להרגיש את השחקנים. אסור שיהיה לנו קשה להטריף אותם כי זה ליגת האלופות ולא ידוע מתי תגיע עוד הזדמנות כזו. קייב צריכים את הנקודות וזה צ'אנס נהדר, אבל שחקני כדורגל יודעים שזה משחק אחרון ונצטרך לעבוד קשה ולחשוב כאילו זה המשחק הראשון. אפילו שלא נעלה, ניצחון בקייב זה משהו שהם יזכרו כל החיים".

על הדרך בליגה

"בקצב צבירת הנקודות שלנו אנחנו לא יכולים להסתכל למעלה. אחרי ליגת האלופות הזמן יעשה את שלו. אם נדע לחבר ניצחונות הדברים יעבדו לטובתנו, אבל כרגע מעבר לכל שבת אנחנו לא יכולים להתסכל".