אחרי הניצחון 0:2 על בני סכנין, שהותיר את מכבי תל אביב במקום הראשון עם פתיחת הסיבוב השני ושבוע לפני המפגש מול הפועל ב"ש,  ברק יצחקי והקפטן  ערן זהבי, העדיפו להתייחס אך ורק לקבוצתם ולא ליריבה מהמקום השני.

סלבישה יוקאנוביץ' לאחר הניצחון על סכנין

"כל ניצחון חשוב לנו." אמר יצחקי, "זה נכון שראינו שב"ש ניצחו אתמול אבל באנו לעשות את העבודה בלי קשר לתוצאה שלהם. רצינו להראות שאנחנו בכושר לקראת המשחק בשבוע הבא נגדם".332A8471

על החזרה לזירה המקומית אחרי סיום הקמפיין בליגת האלופות:

"ליגת האלופות מאחורינו. זה נכון שהיה לנו עומס בשבועות שהיה לנו משחקי ליגת האלופות. אנחנו צריכים לבוא עכשיו לליגה ולהיות כמה שיותר משחקים. לשכוח ממה שהיה עד עכשיו ולהתרכז בלחם והחמאה שלנו".

על הפנדל שנשרק לזכותו:

"היה פנדל, הרגשתי שהוא דחף אותי מאחורה. השופט לקח החלטה אמיצה".

זהבי: "המטרה להשיג נקודות ואנחנו עושים את זה"

מעט מאוד הזדמנויות ישנן כדי לראות את הקפטן, ערן זהבי, מחמיץ מהנקודה הלבנה. הערב זה קרה, אבל אחרי הצמד שככבש, זה לא באמת הפריע גם לא לו.332A8717

"ברגע שהחמצתי ירדנו למחצית, ובמחצית השנייה עליתי במטרה לעזור לקבוצה שלי ואני שמח שהצלחתי להבקיע את השני ולשחרר לחץ", סיכם זהבי. "אני חושב שבמחצית השנייה שיחקנו יותר טוב, כדורגל שוטף עם יותר מצבים, אבל עדיין יש לנו עוד הרבה מה לשפר ואנחנו נעשה את זה".

על המרדף בצמרת מול ב"ש:

"אף אחד לא חשב שיהיה לנו קל העונה, אבל אנחנו מתייחסים רק לעצמנו ולא לב"ש. המטרה היא להשיג את הנקודות ובינתיים אנחנו עושים את זה יפה מאוד".