"התגעגענו לבלומפילד, התגעגענו אליכם האוהדים.

משחקי הבית היו חסרים לנו לאחרונה. האווירה שנוצרת בשיתוף הפעולה בינינו וביניכם חסרה לנו, במיוחד במשחקים גדולים. סיימנו את הסיבוב הראשון עם אותו מספר נקודות ועם תוצאות זהות להפועל באר שבע. הטבלה מראה שמדובר בשתי הקבוצות הטובות בארץ לאחר הסיבוב הראשון, אנחנו רוצים להיות הקבוצה הכי טובה בארץ בסוף העונה.

תמיד כשאנחנו משחקים מול קבוצות גדולות המשחקים הם קשים. המשחק הזה חשוב – זה נכון, אבל האם הוא יחרוץ גורלות? אני בספק. אני מקווה שהיום נראה שאנחנו יותר טובים וננצח. יש לנו עוד שתי התמודדויות מולם חוץ מהמשחק הזה, כך שהכל עוד פתוח בליגה. אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה, אנחנו רוצים לנצח כל משחק. אנשים אוהבים להכניס צבע, רגשות ואמוציות שיעטפו את ההתמודדות בינינו כי יש כאן אירוע גדול, אבל זה לא גמר ובטח לא המשחק האחרון לעונה.

אני מקווה שנמשיך את המסורת שלנו מול ב"ש בבלומפילד. במשחק הראשון העונה לא היינו ביכולת הכי טובה, אך ניצחנו אותם. כל השבוע אנחנו עובדים קשה כדי להגיע בכושר הכי טוב ולהראות למאמן שמגיע לנו להיות ב-11 או בסגל. מרגישים השבוע שיש שוני קטן באווירה. כולם רוצים כבר לשחק במשחק הזה, לעלות על הדשא ולהראות את הכישרון שלנו.

אתם האוהדים חשובים לנו. יש לנו דבר שלא בכל מועדון יש וזה התקשורת בין הקהל לשחקנים. האוהדים יודעים שאם נשחק טוב או רע, בניצחון או בהפסד, תמיד ניתן את ה-110 אחוז שלנו ויותר. אנחנו יודעים שהם הוציאו את מכספם, זמנם בישראל ובחו"ל והם נותנים לנו הכל. זו הדרך שבה השגנו את ההישגים, שחקנים באים והולכים אבל אתם האוהדים הם מכבי האמיתית. נולדתם צהובים וכך תהיו לעד. מה שחשוב לנו זה להיות איתכם לאורך כל הדרך".