לאחר רצף חיובי במשחקים מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב סיימה את המפגש הערב (ב') מול הקבוצה מהדרום בהפסד 2:1 את בבלומפילד. הצהובים נקלעו לפיגור מוקדם בדקה ה-2 מראשו של אליניב ברדה, פיגור שגדל עוד יותר בדקה ה-39 מרגליו של מליקסון.

מאמנה של הקבוצה אמר לאחר המשחק:

"אני מברך את באר שבע על שלוש הנקודות. הם נלחמו חזק הערב. הם הבקיעו שני שערים מהירים. יכלנו לעשות יותר בלמנוע אותם. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה אך במחצית השנייה ניסינו לדחוף אותו אך איבדנו את מרכז המגרש. הקבוצה שלי ניסתה לעשות הרבה דברים כדי לשנות את המצב, אך לא היינו חזקים מספיק כדי להשיג את הנקודה"

על המערך שעלה איתו

"לדעתי לא שיחקנו כדורגל רע, עשינו טעות אחת בפתיחה בשער וגם בשני. אני אחראי למערך שבו עליתי ואני מנסה להזיז את השחקנים שלי לפי המצב של המשחק. ניסינו למצוא פתרונות לבעיית הכיבושים שלנו גם בקיץ. אנחנו יודעים את האופי ההתקפי שלנו. ניסיתי בעזרת שחקן זה או אחר לפתור את זה, אך המשחק שלנו תלוי מאוד בערן ואין לנו את האיש הנוסף".

על ההרכב איתו עלה

עליתי עם עדן כי רציתי שהוא יעזור עם הלחץ שנעשה. אני חוזר, אני לא חושב שלא שיחקנו כדורגל לא טוב והוא היה שותף לזה. לא הייתי מרוצה והחלטתי לשנות במיוחד עקב הפיגור של שני השערים".

על עתידו המקצועי

"אני מעדיף לא לדבר על ספקולציות. אני פה במכבי תחת חוזה וזהו. אני מבין את העניין, אך אני רוצה לכבד את עצמי, אתכם ואת המועדון. כמובן שגם את האוהדים. אני לא מאמין שהשחקנים שלי הושפעו מהשמועות בתקשורת. באר שבע זכתה בשלוש נקודות, לי יותר חשוב האימון מחר בבוקר".