מכבי תל אביב  המשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק החשוב ביום ראשון (20:55) מול עירוני קרית שמונה. הצהובים יגיעו לאחר ההפסד במחזור הקודם מול באר שבע, ויקוו ליצור רצף חדש של ניצחונות כבר בראשון. גל אלברמן דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ודיבר תחילה על נושא עתידו של המאמן:

"אנחנו שחקנים מקצוענים ומבינים את החשיבות שלה. כשחקנים עמדנו כבר בסיטואציה הזו. זו לא פעם ראשונה שלנו. הניסיון שלנו וההבנה שלנו שהצלחת הקבוצה חשובה יותר מהכל. כרגע יוקאנוביץ' הוא האיש על הקווים ואנחנו רואים שהוא מחוייב במאה אחוז לקבוצה. בעונות שזה קרה בעבר זה לא השפיע ולקחנו אליפות"

על המשחק ביום ראשון

"אסור לנו לסטות מהמסלול שלנו. אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה. אנחנו בנקודה מאוד קריטית של העונה, יש סרייה של משחקים משמעותיים. ההד התקשורתי סביב הנושא לא בשליטתנו. חשוב שנתרכז בדברים שאנחנו יכולים לעשות".

על היכולת בבלומפילד

"באופן אישי אני לא אוהב סטטיסטיקות. אני תמיד מנסה למצוא את האיזון. השנה ניצחנו את באר שבע בבית ולא יצאנו מגדרנו. יש הרבה מאוד סטטיסטיקות שנשברות לחיוב ולשלילה. אני לא מנסה ליצור קשר ביניהם. איבוד הנקודות בבלומפילד הוא מקרי לדעתי. לי חשוב לאגור נקודות, בין אם בבית או בחוץ. בעונה שעברה גם ניסו לצייר תמונה כזו ואז הגיע הגמר גביע. זה לא דברים שעוברים לנו בראש".

על מאבק האליפות מול ב"ש

"אם תשאל את ב"ש הם יגידו שהאליפות תלויה בהם, אנחנו נגיד שזה תלוי בנו. אנחנו לא מתרגשים מאמירות. כל קבוצה צריכה להתסכל על עצמה כשהקלישאה אומרת שמי שתיקח יותר נקודות תזכה באליפות".

על הדיבורים סביב היכולת של המועדון העונה

"כל שנה היא שנה בפני עצמה. יש שינויים והתאמות במועדון. אני מאמין ביכולות שלנו כקבוצה וכמועדון, פחות מתעסק בלנתח דברים כמו שאתם עושים. לי יש את האמונה שאנחנו מספיק חזקים כדי להתמודד על התואר הזה. אנחנו נהיה חזק בתמונה עד הסוף"