שעות ספורות נותרו למשחק המסקרן בו תארח מכבי תל אביב את עירוני קרית שמונה בבלומפילד במסגרת המחזור ה-16 של ליגת WInner ביום ראשון. מגנה של הקבוצה אלי דסה דיבר על המצב של השחקנים בזמן האחרון, הרצון לנצח בבלומפילד וגם על הרעב שלו לזכייה בתואר בחודש מאי:

"סאגת המאמן היא לא עניין שלנו. הצוות הניהולי פה יודע מה הוא עושה. אנחנו כשחקנים מגיעים בבוקר לאימון, עובדים על המשחק. ראינו את הוידאו של המשחק נגד באר שבע, למדנו מטעויות שעשינו שם וזה מאחורינו".AQ7A6026

על ההפסד לבאר שבע

"כל משחק אחרי הפסד הוא קריטי. קרית שמונה היא קבוצה חזקה בשנים האחרונות. מכבי ועוד הרבה קבוצות מתקשות מולן. פעמיים העונה לא הצלחנו להביא ניצחונות מולם. זה לא משחק קריטי, הפסדים זה חלק מהדרך. אפשר לנצח כל העונה, אבל אלו דברים לא ריאלים".

על היכולת במשחקים הביתיים

"הפסדנו שלוש פעמים בבית וזה דבר שלא קרה במכבי בשנים האחרונות. חשוב לנו להחזיר את כושר ההרתעה שלנו. זה משחק מאוד קשה, אבל הוא יכול לעזור לנו מאוד במטרות שלנו".

על הרעב לאליפות

"הביאו אותנו השחקנים החדשים בשביל הרענון. הצוות הניהולי והמקצועי היה מודע למצב הסגל והביאו שחקנים שרעבים לאליפות. החומר שחקנים כאן טוב ורעב, אבל אחד לא שבע מאליפויות. אני בתור שחקן חדש במערכת רעב לאליפות בצורה בלתי רגילה".