ימים לא פשוטים עברו עלינו השחקנים אחרי ההפסד להפועל ב"ש.

זה אף פעם לא נעים כשמפסידים אבל באופן אולי שישמע לכם קלישאתי, אני דווקא יצאתי מעודד. אני חושב שהצגנו משחק טוב וחבל שספגנו שער מוקדם ששינה את התוכניות שלנו אבל  אפשר לקחת הרבה נקודות חיוביות מהמשחק הזה והתחושה אחרי הייתה שאנחנו קבוצה טובה יותר ונוכיח את זה בהמשך.

כמו שכבר אמרנו לפני המשחק מול ב"ש ואנחנו אומרים לאחריו, זה בסדר שניסו להפוך את המשחק למשחק עונה, אבל מבחינתנו זה היה משחק ליגה מול היריבה שמתמודדת איתנו כרגע על התואר ולא יותר מזה. שוב, כמובן שכולם התאכזבו אחרי ההפסד, אבל בדיוק כמו שהתאכזבנו אחרי הפסדים אחרים. ראינו מול מי שחקנו ומי המתמודדת העיקרית שלנו על התואר. אנחנו מכבדים מאוד את ב"ש אבל בסה"כ אנחנו יכולים להיות מעודדים גם לקראת ההמשך בעיקר מהיכולת שלנו.

ההפסד הזה מאחורינו. כשאתה נמצא במקצוע מהסוג הזה אתה צריך לדעת להעביר מהר מאוד את ההפסדים בדיוק כמו את הניצחונות, ומהר מאוד לחשוב על המשחק הבא ולהתכונן אליו. אני חושב שמי שראה את האימונים האחרונים וכמי שהיה חלק מהם על כר הדשא בקריית שלום אני יכול להבטיח לכם שאנחנו, השחקנים, בהחלט מוכנים ודרוכים לקראת המשחק הקרוב.

אתם בטח שואלים איך אנחנו השחקנים מתמודדים עם כל הציפיות והביקורות בימים האחרונים, אז האמת היא שאף פעם לא התייחסנו לרעש מסביב ואני חושב שמה שייחד את המועדון הזה בשנים האחרונים וגם עכשיו הוא שיש בידוד מוחלט ממה שקורה מחוץ למתחם האימונים וכר הדשא מכל הרעשים החיצוניים.

אבל  עכשיו, כמו שכבר ציינתי, אנחנו מרוכזים רק במטרה אחת: לחזור למסלול הניצחונות ולא פחות חשוב מזה שזה יהיה בבית שלנו לעיני הקהל שלנו. היריבה שלנו הערב, עירוני קריית שמונה היא יריבה קשה מאוד, שעשתה לנו חיים קשים במשחק הראשון הסיבוב הראשון. אמנם הצגנו באותו משחק יכולת טובה מאוד ויכולנו לנצח את המשחק עם לא מעט הזדמנויות אבל לא ניצחנו, וגם בגמר 'אלוף האלופים' הפסדנו להם בבעיטות עונשין, כך שאנחנו מגיעים בשיא הריכוז והמוטיבציה למשחק הזה.

אנחנו מרגישים שהקהל מאחורינו ואנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה שיש לה הרבה מה לתת ולהשתפר ומה לשאוף ואנחנו קוראים לכם להיות איתנו עם הפנים קדימה. יאללה מכבי.