ביום שבת תשחק מכבי תל אביב 'שחר' במסגרת המחזור ה-11 של ליגת טוטו לנוער, כאשר תתארח את הפועל רעננה. הצהובים הצעירים מגיעים למשחק לאחר תקופה חיובית של שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כאשר הקבוצה מצליחה לשמור על רשת נקייה בשלושת המשחקים.

שחקן ההתקפה הצעיר של הצהובים אור דסה דיבר עם האתר הרשמי וסיפר על התחושות לקראת המשחק הקרוב, המטרות האישיות שלו וגם על הקפיצה הגדולה שביצעה כל הקבוצה השנה: "בהחלט אפשר לומר שהיה מעבר חד מנערים א' לשנה הזו. עד השנה שעברה שיחקתי רק בליגת הנערים במכבי, לא הייתי בנבחרת ישראל ופתאום השנה אני גם בנבחרת, גם בליגת הנוער ובמיוחד בליגת האלופות לנוער.

לשחק נגד הגיל שלך באירופה זה רמה שונה וגבוהה בהרבה. יש הבדלים בעיקר בתחומי הפיזיות, המהירות וההיבט הטכני של המשחק שנהיה הרבה יותר מהיר. מלבד זה פתאום יש לך לחץ של תקשורת. מסתכלים עלייך בטלוויזיה, עוקבים אחרייך בשידורים. אני מנסה כמה שפחות להתעסק עם זה, זה לא כל כך משפיע עליי והפוקוס שלי הוא בכדורגל".

התחושות לקראת השבת לאחר הניצחון השלישי ברציפות

"הדברים מתחילים להתחבר לנו. אמרנו שברגע שנסיים את ליגת האלופות, נהיה יותר טובים. אני שמח שזה בא לידי ביטוי, במיוחד לאור העובדה שאנחנו עושים זאת מבלי לספוג".

מה המטרות האישיות שלך לעונה הזו 

"קודם כל להיות שחקן יותר בוגר וגם לשפר את המנהיגות שלי. לפני שהתחלתי את השנה בנוער, הצבתי לעצמי מטרה לשחק כמה AQ7A1346

שיותר בליגה ואז עם אירופה המטרה לשחק כמה שיותר גם באלופות, שמח הצלחתי להשיג את זה. עכשיו אני רוצה להיות בורג יותר משמעותי בקבוצה, שבפיגור יחפשו אותי כדי שאוביל את החברים שלי. אני עובד הרבה עכשיו עם נועם הפסיכולוג והרבה מהשינוי מתחיל באימונים. למשל כשיש משחקונים פנימיים שצריך לנצח, אני מנסה להרים את הקבוצה ולשים את הגול מנצח".

איך היית מסכם את חווית טורניר החורף שחווית עם הנבחרת?

"זו גאווה גדולה. אמא שלי הגיעה לראות את המשחק הראשון וראתה אותי שר את המנון ואין יותר מרגש מזה בשבילי. המעבר בין הנבחרת לקבוצה זה עולם אחר. ניסיתי להתאים את עצמי למאמן, אני מקווה שהצלחתי ושהוא יזמן אותי שוב. זו חוויה שאני מקווה שיהיה לה המשך".