צילום: rangers.co.uk

הדבר הראשון שעולה לי לראש כשאומרים לי את השם אבי כהן, זה החיוך שלו. היה לו חיוך פשוט נפלא. אני זוכר כשהוא הגיע לריינג'רס. החתמנו שחקנים מאוד איכותיים כמו טרי ריצ'רדס, כריס וודס וגם אבי שהגיע אחרי תקופה בליברפול הוסיף לנו המון על המגרש.

אימג'בנק – GettyImages

אימג'בנק – GettyImages (אימג'בנק – GettyImages)

הוא היה אדם מדהים עם המשפחה שלו הייתה נפלאה. הוא מאוד אהב את רוח חדר ההלבשה שלנו . יש לי תמונה צרובה בזיכרון שלי שבה אני רואה את אבי משעין את ראשו אחורה וצוחק עם החיוך הגדול שלו שהאיר לנו את כל החדר. אני לא מאמין שכבר חלפו להם חמש שנים מאז האירוע הנוראי הזה.

באותה תקופה ריינג'רס יחד עם גרהאם סונס עשו מהפכה בכדורגל הסקוטי. עם אבי, הפכנו ממועדון שלא מתפקד כמו שהוא צריך למועדון שמחתים שחקנים מהשורה הראשונה ואבי היה חלק מזה. היכולות שלו על המגרש היו מעולות, אך האישיות שלו הייתה המעלה הכי גדולה שלו".

אבי היה מהשחקנים שמחוייבים במאה אחוז כל הזמן. ראיתי את אבי כועס רק פעמיים בחיי, שתיהן היו על כר הדשא לאחר שהיה מאוכזב מכך ששחקן אחד או שניים בקבוצה לא נתנו הכל. כעס ועצבנות היו ממש מנוגדים לאופי שלו, אך אם מישהו היה צריך MTA__1394636745_avicohenhopeקריאת השכמה אבי היה שם כדי לומר את הדברים. היינו בקפיצה גדולה מבחינת איכות שחקנים. וודס, בוצ'ר, אבי וגם בוני גינצבורג העלו את הרמה המקצועית שלנו.

עם יד הלב, אם יכולתי להגיד לאבי משהו אחד לפני לכתו, הייתי מודה לו על כך שהאיר לנו את חדר ההלבשה. הוא היה בן אדם משכמו ומעלה ואדם מדהים לעבוד איתו. אני באמת מודה לו על כך.

הכותב אלי מקויסט הינו אגדת כדורגל בסקוטלנד. מקויסט הוא משחקני העבר המפורסמים והמעוטרים, כשאמתחתו בעשרה אליפויות סקוטלנד, שלושה גביעי סקוטלנד ותשעה גביעי ליגה. גם בנבחרת סקוטלנד רשם מקויסט 61 הופעות וכבש 19 שערים.