נדמה שרק לפני רגע התעוררנו מבוקר חגיגות הזכייה בגביע הטוטו. האירוע היה יריית הפתיחה לשנת 2015, שתזכר כשנה היסטורית, היסטרית ועוד סופרלטיבים שינסו לתאר עד כמה השנה הזו הייתה צהובה.

וכמו שהייתה מאוד צהובה, כך גם הייתה מאוד עמוסה. הצהובים השתתפו בחמישה מפעלים כשבסך הכל שיחקו הצהובים 60 משחקים רשמיים. החודש העמוס ביותר היה חודש אוגוסט, בו התחרו השחקנים בשמונה משחקים במסגרת גביע הטוטו, מוקדמות ליגת האלופות, ליגת Winner וגם באלוף האלופים. הצהובים ניצחו ארבעה מהמשחקים, הפסידו שניים ויצאו תיקו פעמיים. אתם זוכרים נכון, פעמיים מול באזל כשלבסוף העפילה הקבוצה לליגת האלופות.

החודש הכי מוצלח של מכבי היה חודש ינואר, אז שיחקה הקבוצה שישה משחקים, ניצחה בחמישה וסיימה באחד מהם בתיקו. בחודש יוני לעומת זאת, מכבי שיחקה משחק אחד בלבד בו הפסידה, אך זה היה משחק לפרוטוקול בלבד לאחר שהקבוצה כבר זכתה באליפות באופן מעשי.

היורה

בשנת 2015 הבקיעו הצהובים 97 שערים, כאשר את מירב השערים כבש מי אם לא, ערן זהבי. גם השנה ערן זהבי המשיך לשבור כלזהבי שיא אפשרי שעומד בדרכו. הקשר/חלוץ לא ספר אף אף הגנה שנקרתה בדרכו, כשהוא כובש 45 שערים בשנה. הקפטן שמונה בתחילת העונה במקומו של שרן ייני, הבקיע שבעה שערים מתוך ה-45 בקמפיין מוקדמות ליגת האלופות מול היברניאנס, פלזן ובאזל. רגע לפני שהשנה מסתיימת, זהבי החליט שרביעייה היא דבר שעוד לא היה לו בקריירה, לכן מול קרית שמונה מספר 7 החדיר ארבעה כדורים לרשת של ק"ש. אגב, הפעם האחרונה ששחקן במכבי הבקיע רביעייה הייתה כשבני טבק כבש רביעייה לרשת של הפועל פתח תקווה. באותו משחק אגב, הבקיע ניר לוין שלישיה לזכות המלאבס.

הגביע הוא שלנוMTA__1432822874_MTA__1432168917_IMG_4808

אחד החלקים המשמעותיים של עונת הטרבל הייתה הזכייה בגביע המדינה. לאחר עשור שבהם לא זכתה הקבוצה בתואר הנכסף, הגיעה שנת 2015 והצהובים לא רק החזירו את הגביע לתל אביב, אלא גם קבעו תוצאה היסטורית כשניצחו 2:6  את הפועל באר שבע.התוצאה אגב, היא הפורה ביותר בגמר הגביע מאז הקמת המדינה.

העיר צהובהמכבייבי

שלושה דרבים התקיימו בשנת 2015, כששלושתם הסתיימו כשמכבי עם היד על העליונה. את השערים כבשו קרלוס גרסיה, טל בן חיים החלוץ, נוסא איגיבור, ערן זהבי, ניקולה מיטרוביץ' ומהראן ראדי.

דור העתיד

גם בגזרת הצאצאים לצהובים הייתה שנה פורה בהחלט. ערן זהבי (צמד), עדן בן בסט, טל בן חיים החלוץ, יובל שפונגין וגל אלברמן הרחיבו את המשפחות שלהם בשנת 2015.

ניו מדיה

גם בתחום הדיגיטל נרשמה התקדמות גדולה, ואתם האוהדים בהחלט משתפים פעולה. בגזרת הוידאו, סרטון אחד ניצח את כולם ובגדול. היישר מלאובן שבאוסטריה, הדו קרב בין ערן זהבי וחביב אוחיון זכה למספר הרב ביותר של צפיות, כשברגעים אלה הסרטון עומד על מעל ל-60 אלף צפיות!

11896147_974413759263327_7588008076268054310_n

ומה עם הפייסבוק? אז מארק צוקרברג בוודאי יהיה גאה בפוסט הכי נצפה ברשת החברתית של מכבי, שגרף מעל ל-12 אלף לייקים! באינסטגרם התמונה שהכי ריגשה אתכם, היא תמונה העזיבה של חואן פאבלו, אשר גרפה מעל ל-4,800 לייקים.

סיבוב שופינג

הקהל הצהוב אוהב את המוצרים של מכבי, ובשנה האחרונה הדרכים אליהם נעשו הרבה יותר קלות. שתי חנויות רשמיות נפתחו השנה כשמתחם הסינמה סיטי ראשון לציון התחדש בחנות חדשה, וגם מתחם האימונים בקרית שלום התחדש בחנות חדשה לגמרי. אם זה לא מספיק, גם חנות האונליין התחדשה במערכות חדשות ועיצוב חדש שישדרג לכם האוהדים את חוויות הקנייהMTA__1432216678__MG_1076