המסע להגנה על גביע המדינה של הצהובים יימשך מחר (ה') כשמכבי תל אביב תתארח באיצטדיון 'הברפלד' ותשחק נגד הפועל ראשון לציון בשמינית גמר גביע המדינה. לאחר שניצחו את רמת השרון בסיבוב הקודם, הצהובים מכוונים הכי גבוה שאפשר, ועל כך אפשר ללמוד מדבריו של מאמן הקבוצה פטר בוס במסיבת העיתונאים:

"אנחנו רוצים לזכות בגביע. כדי לזכות בגביע, צריך לנצח כל משחק. בשביל ראשון לציון זו הזדמנות נהדרת לפגוש קבוצה מליגת העל ולהראות את היכולות שלהם. הם יבואו עם הרבה מוטיבציה כמו שבאה גם הפועל רמת השרון. עלינו לבוא מפוקסים במאת האחוזים כדי להשלים את המשימה ולעלות לשלב הבא".

על אורלנדו סה

הוא הגיע אמש והתאמן בנפרד מהקבוצה. הוא מספר 9 קלאסי ואני מקווה שהוא יבקיע הרבה שערים עבורנו. התפקיד שלי זה למצוא את הדרך הכי טובה כדי לשלב אותו בקבוצה, אבל אני גם תמיד אומר ששחקנים טובים יודעים תמיד לשחק ביחד. אחרי האימון היום (ד'), אחליט אם הוא ישחק או לא. AQ7A9123

על העובדה שהוא דובק בהרכב קבוע

"בדרך כלל אני לא נוהג לעשות הרבה רוטציות. הדברים מאוד תלויים גם במצב הגופני של השחקנים. אחרי האימון הזה, נקבל את ההחלטה על מי ישחק".ה

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני

"בשבילי המשחק הכי חשוב הוא המשחק מחר ואני רוצה לנצח אותו. כמובן שבתכניות האימון מתחשבים גם במשחקים הבאים".

לגבי משחק ההגנה של הצהובים

"ההגנה מתחילה בחלוצים, במיוחד בקבוצה שלנו שאנחנו רוצים ללחוץ גבוה. הראיתי לשחקנים דוגמאות של המשחק שלנו ואיפה טעינו בלחץ ואנחנו עובדים על הדברים".