המסע להגנה על גביע המדינה של מכבי תל אביב יתחיל מחר (ה') כאשר מכבי תתארח באיצטדיון 'גרונדמן' כשתתמודד מול הפועל רמת השרון. הצהובים יחלו את הדרך בסיבוב ח' מול הקבוצה שנשרה לפני כעונה וחצי מליגת העל. דור מיכה ששיחק נהדר במשחק מול מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק מחר ודיבר גם על ההבדלים בין המאמנים:

"זה לא דבר חדש לנו לעשות לחץ על היריב. ניסינו לעשות אותו בשנים האחרונות בצורה טובה יותר או פחות בחלק מהמשחקים. אין ספק שעם בואו של המאמן החדש הדרישות הן יותר גבוהות בחלק הזה. לכל מאמן השיטות שלו והפילוסופיה שלו. בינתיים הקצב באימונים הוא יותר גבוה, האימונים יותר עם כדור מאשר בלי.כרגע, מוקדם מדי להתייחס לרמה המקצועית".

על ההבדלים בגישות

"לדעתי עם המאמן הקודם היו אנרגיות שליליות שלא הועילו, וכעת הדברים יותר שונים. הוא מדבר איתנו על הדרישות שלו, הוא כנה ואומר מה שיש לו על הלב. בקבוצה כמו מכבי שהסגל מאוד איכותי והפערים בין השחקנים לא גדולים יש תחרות גדולה, ומי שיהיה יותר טוב ישחק. אני באופן אישי חושב שהשינוי הזה יעשה טוב לקבוצה. כבר במשחק מול חיפה האינטנסיביות והלחץ היו יותר טובים ואני מקווה שהקבוצה תממש את הפוטנציאל שיש לה".

על היכולת הטובה שהוא מגלה

"אני לא צריך לתת תשובות ליוקאנוביץ'. בשבילי כל משחק שאני משחק זה טוב ואני שחקן התקפה ויש לי תפוקה לתת. זו העבודה שלי ואני לא עושה משהו מעבר".

על היריבה הקרובה מליגת המשנה

"אני לא חושב שאנחנו באים זחוחים. אני עם מכבי הודחתי נגד קבוצות מהלאומית. כולם יודעים כמה חשוב הגביע לאוהדים. בוודאי שאנחנו רוצים לקחת את כל התארים, נותרו הגביע והאליפות והם בהחלט המטרות שלנו".