'הכל בשביל מכבי. לעולם לא תצעדי לבד'. אלו מילות השיר שאתם שרים לנו מהיציע, ותרשו לי לפתוח ולומר שאתם הופכים את המילים האלו למציאות. אבל בכם אגע בהמשך.

עכשיו, אני מניח, שכולם, כמונו, מרוכזים במשימה הקרובה – המפגש מול מכבי פ"ת. עבורי מדובר במפגש מול קבוצה שלמעשה גדלתי בה. שם התחלתי את דרכי בקבוצת הילדים, כשאבא שלי היה מאמן כושר במועדון בקבוצת הבוגרים. זה המועדון שהתחלתי לשחק בו כדורגל מקצועני, כששיחקתי בקבוצת הבוגרים. הייתה לי שם תקופה יפה עד שהרגשתי שאני צריך להתקדם. ומאז עברו הרבה מים בנהר, ועכשיו הראש עסוק במטרה אחת: להשיג את שלוש הנקודות במשחק בשבת.אלברמן

אנחנו מגיעים אחרי רצף ניצחונות מרשים אבל אנחנו מנסים להתנתק לקראת משחקים מהסוג הזה בכל מה שקשור לרצף כזה או אחר. סטטיסטיקות זה משהו שטוב יותר לתקשורת ואני מניח שגם לכם. אנחנו מתייחסים למשחק הזה בלי אופוריה מסדרה של ניצחונות בדיוק כמו שאנחנו לא מגיעים בדכאון מתוצאות לא טובות.

מאז שאני זוכר את עצמי במכבי המפגשים מול פ"ת לא היו קלים. אנחנו מודעים לכך שאיבדנו מספיק נקודות במשחקי הבית בבלומפילד, יותר נקודות ממה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו, ועכשיו אנחנו משתדלים להשאיר את הנקודות אצלנו.

אנחנו מודעים לעובדה שכולם מדברים על המאבק בצמרת מול הפועל ב"ש ועל ההשפעה עלינו. אז נכון שיש יריבות בצמרת וכל אחת מהיריבות גם תגיד שהכל תלוי רק בה. וזה לגיטימי. אבל בסופו של דבר אם היריבות שלנו יאבדו נקודות ואנחנו לא נשיג אותן אז זה לא שווה שום דבר. לכן אנחנו לא מסתכלים מי משחק לפני או מי משחק אחרי. אנחנו עסוקים רק בעצמנו ואנחנו באים מרוכזים למשחק. מהניסיון שלי הליגה עוד ארוכה מאוד ויכולים להיות הרבה שינויים ככה שאין לנו את הצורך להסתכל יותר מידי קדימה או על התוצאות של היריבות שלנו אלא רק על עצמנו.

אנחנו מתאמנים כבר שבועיים תחת הדרכתו של פיטר בוס. ואלו היו שבועיים מאוד אינטנסיביים. אין ספק שגם מבחינתנו וגם מבחינתו התזמון, להגיע באמצע העונה, זה לא הכי אידיאלי. יש הרבה מאוד דברים שהוא רוצה לעבוד איתנו עליהם וגם הוא וגם אנחנו צריכים לעשות את ההתאמות תוך כדי משחקים ויש לא מעט כאלה מאז שנחת. אני חושב שעיקר השינוי הוא בראש שלנו השחקנים שצריך לבצע וליישם את המסרים שהמאמן רוצה להעביר לנו במדויק כי אין לנו זמן ומחנה אימונים שבהם אפשר לתרגל את זה.

התחזית לסופ"ש מספרת שיהיה סוער וגשום. מוכר לנו ולכם, לא? היה מדהים לראות אתכם מגיעים למשחק האחרון בעכו כשמזג האוויר היה סוער לא פחות. בכלל פשוט כיף לראות את התמיכה הזו שבוע אחר שבוע לא משנה באיזה מזג אוויר ובאיזה משחק בארץ ובעולם אתם נמצאים איתנו. אנחנו נמצאים בתקופה שאנחנו צריכים להשיג את הנקודות, ככה שאנחנו מאושרים שאתם מאחורינו ואנחנו רוצים להפוך אתכם להכי מאושרים בעולם, וזה כמובן יתורגם על ידי הצלחות. אז יאללה מכבי!