פרי גיים

מכבי תל אביב שיחקה הערב מול הפועל רעננה כאשר התארחה באיצטדיון נתניה במסגרת המחזור ה-17. את המשחק ניהל עוזרו של יוקאנוביץ', חאבייר פריירה אשר נמצא במועדון לתקופה שתגמר עם הגעת הצוות הזר. . כזכור במחזור שעבר הפסידה מכבי בבלומפילד לקבוצה של חיים סילבס, שבשורותיה משחק גם אקס מכבי ברק בדש. פריירה העלה בהרכב את דיאן ראדוניץ' בחוד, כשקרלוס גרסיה המוצהב ראה את המשחק מהיציע. כמו כן שלומי אזולאי חזר לסגל ואף שותף במשחק.

332A0081

מחצית ראשונה
332A0133

בדקה ה-16 הגיע האיום הממשי הראשון של הצהובים. עומרי בן הרוש עבר שחקן של רעננה במרכז המגרש ושחרר בעיטה עוצמתית לכיוון השער, אך ינקו היה במקום כדי להדוף לקרן. ההזדמנות הראשונה של המארחים הגיעה בהתקפה מתפרצת בראשותו של אמבולה, אך זה בעט חלש לידיו של פרדראד ראיקוביץ'.
השער של הצהובים הגיע דווקא מטעות גדולה של שניר שוקר, שנכנס מספר דקות לפני כן במקומו של מיכליץ' שיצא עקב פציעה.  החילוף הטרי מסר ישירות לזהבי שבאינסטינקט בעט חזק כדור שהוסט וחדר לרשת. 0-1 למכבי.

רעננה המשיכה להיות מסוכנת וכמעט השוותה בדקה ה-24 לאחר שחטפה כדור מגל אלברמן בספק צורה חוקית, הכדור הגיע לבדש שבעט חזק ומצא את ראיקוביץ' עם הדיפה שמנעה גול. הריבאונד הגיע לעדי נמני, אך דור פרץ היה במקום כדי להרחיק מהקו. דקה לאחר מכן המארחים תפסו את מכבי לא מוכנה וקאנגווה מצא עצמו בדו קרב מול ראייקוביץ' אך בעט את הכדור מחוץ למסגרת. לאחר מכן המשחק הפך להיות לא מדויק ושתי הקבוצות לא הצליחו להגיע מצבים ממשיים מול השער, ובמחצית התוצאה נשמרה על 0-1 לצהובים.

מחצית שנייה

המחצית השנייה החלה ללא חילופים בשני הצדדים, כאשר השינוי היחידי עם השריקה לחידוש המשחק היה הגשם הסוער שהתחזק מאוד עם היציאה של השחקנים מחדרי ההלבשה. המהלך הראשון של הצהובים במחצית הזו הגיע בדקה ה-59. אלי דסה הרים כדור מאגף ימין שהורחק עד לפרץ שעמד בתוך הרחבה. הקשר הניף את הרגל ונחסם על ידי שחקן רעננה. הריבאונד הגיע ישירות לרגליים של ריקן שמטווח קרוב לא התבלבל ונעץ את הכדור ברשת של ינקו. 0:2 למכבי.

מיד לאחר השער ביצע פריירה חילוף כאשר החליף דור פרץ והכניס למשחק את שלומי אזולאי. הקשר הטרי התאקלם מהר מאוד בחזרה שלו למגרשים לאחר הפציעה, וכדור אלכסוני שלו מצא את זהבי בצורה נהדרת, אך הקפטן לא הצליח להכפיל את מאזנו. בשבוע 332A0648פריירה ביצע שני חילופים נוספים כאשר הכניס את ברק יצחקי במקומו של ראדוניץ', ובדקה ה-79 סיים את מכסת החילופים כשהכניס את ניקולה מיטרוביץ' במקום דור מיכה.

עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ברק יצחקי ואבי ריקן ראו את הכרטיס הצהוב במהלך 90 הדקות, אשר הסתיימו בניצחון 0:2 צהוב על רעננה. בשבוע הבא יארחו הצהובים את מכבי חיפה בבלומפילד.