פרי גיים

מכבי תל אביב אירחה בבלומפילד את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-18 בליגת Winner. מלבד המפגש בין שני המועדונים 332A1368-2הגדולים, פיטר בוס רשם היסטוריה משלו כאשר עמד על הקווים בפעם הראשונה כמאמנה של מכבי תל אביב לאחר שמונה בשבוע שעבר. בסיבוב הקודם מכבי ניצחה את הירוקים 0:2 ב'סמי עופר' כשהכובשים היו עדן בן בסט ודור פרץ.  הפעם בן בסט נותר מחוץ לסגל, בעוד שפרץ פתח את המשחק על הספסל של הצהובים. מי שקיבלו את חולצת ההרכב היו ניקולה מיטרוביץ' וטל בן חיים החלוץ. בין הקורות נרשם מפגש שני בין שני שוערי הנבחרת הסרבית, כאשר פרדראג ראייקוביץ' וולדימיר סטויקוביץ' נפגשו בין הקורות של שערי בלומפילד.

מחצית ראשונה

המהלך הראשון של המשחק הגיע מטל בן חיים החלוץ ואיזה מהלך זה היה. החלוץ קיבל את הכדור באגף ימין, עבר שלושה שחקני יריבה והגיע למצב קורץ מול ולדימיר סטויקוביץ', אך הצ'יפ שלו לא פספס את המסגרת. בדקה ה-15 גם חיפה הגיעה למצב מצוין לאחר שכדור עומק של יוסי בניון מצא את עטר פנוי ברחבה, אך עצירה גדולה של ראייקוביץ' השאירה את התוצאה מאופסת. מכבי המשיכה את הלחץ וכמעט מצאה את השער לאחר שכדור עומק של איתן טיבי שפתח כמגן ימני הגיע לנוסא איגיבור שבעט מתוך 332A1518הרחבה מעל המסגרת. טיבי כאמור פתח בעמדה הפחות מוכרת לו לאחר שאלי דסה ויובל שפונגין לא היו כשירים למשחק.
את הכרטיס הצהוב הראשון של המשחק היה איעד חבשי, לאחר שביצע עבירה מאחור על טל בן חיים. בדקה ה-32 הסכר נפרץ. גל אלברמן בחטיפת כדור גדולה מנטע לביא הביא את הכדור לדור מיכה. מספר 15 בצהוב לא התבלבל ושלח כדור עומק מצוין את זהבי ששבעיטה הראשונה שלו הכניע את סטויקוביץ' בבעיטה חדה לפינה הקרובה של הסרבי. 0:1 למכבי.

היתרון כמעט הוכפל דקה לאחר מכן לאחר סללום אדיר של טל בן חיים הטעה את חבשי והותיר את בן חיים שבעט כדור חד שכמעט חדר למסגרת.  ראייקוביץ' היה בעניינים במחצית הראשונה למרות שלא עמד בפני הרבה איומים. כדור של עטאא ג'אבר מצא את אלירן עטר שבעט מהרחבה, אך ראיקוביץ' הדף נהדר.

בן חיים החלוץ כיוון כוונות במשך 36 דקות עד שאיפס את הרגל. כדור עצום של זהבי מחצי מגרש מצא את בן חיים בפינת הרחבה 332A1904-3שוב בעימות מול חבשי. בניגוד לפעמים הקודמות שהחלוץ כבר אך לא מצא את המסגרת, הפעם בן חיים בעט כדור מסובב שנעצר רק ברשת. 0:2 למכבי במחצית אדירה שמסיימת בקול עידוד אדיר של האוהדים ששלחו את הקבוצות לחדרי ההלבשה.

מחצית שנייה

רוני לוי פתח את המחצית השנייה עם חילוף ראשון כשהוציא את אלירן עטר והכניס את איסמעיל ריאן. אך מי שבאמת פתחו את המשחק היו הצהובים. בדקה ה-49 טל בן חיים המשיך להתעלל באיעד חבשי על כנף שמאל, כשהפעם המגן הירוק הכשיל את החלוץ ויפת הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים. זהבי ניגש לבעוט את הכדור אך סטויקוביץ' זינק נכון ומנע מהקפטן להשלים צמד. דקה לאחר מכן ביצע רוני לוי חילוף שני כשהוציא את איתי שכטר. דור מיכה המשיך לספק לחברים שלו כדורים ליד השער כשבדקה 332A1583ה-51 נוסא איגיבור יכל היה לכבוש מתוך רחבת 16 המטרים אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער. המצב הראשון של חיפה בחצי השני הגיע לאחר כדור עומק של ואליינטה לאוברניאק. הפולני הטעה את בן חיים אך הבעיטה שלו נקלטה בקלות על ידי ראייקוביץ'. דקה לאחר מכן הפולני ראה כרטיס צהוב לאחר דיבורים מיותרים מיפת, כשגם קרלוס גרסיה ראה את הצהוב לאחר הכשלה מאחור.

בדקה ה- 69 פיטר בוס ביצע חילוף ראשון כמאמן מכבי תל אביב כשהכניס את שלומי אזולאי במקומו של ניקולה מיטרוביץ' שירד לתשואות האוהדים. בדקה ה-70 חיפה הצליחה לצמק את התוצאה ממצב נייח. נטע לביא עלה טוב לכדור אך מצא את ראייקוביץ' מוכן עם הדיפה טובה, אך יוסי בניון היה במקום כדי להשוות. חיפה צימקה והתוצאה עמדה על 1:2 לצהובים.

בוס ביצע את החילוף השני שלו במשחק כשהכניס את ברק יצחקי במקומו של טל בן חיים, כאשר חמש דקות לסיום דור מיכה יצא וגילי ורמוט נכנס למשחק.