ניקולה מיטרוביץ' נפרד הערב ממועדון מכבי תל אביב. הקשר הסרבי שבילה שנתיים וחצי בצהוב וזכה איתה בשתי אליפויות, גביע המדינה וגביע הטוטו והיה גם חלק בלתי נפרד מהעפלה לליגת האלופות העונה מסיים את דרכו בצהוב עם הרבה אמוציות ורגעים שמחים.

בראיון פרידה, דיבר מיטרוביץ' על הקושי שבעזיבה, החיבור המיוחד למועדון, לשחקנים ולקהל וגם על מה שייקח איתו מהחוויה הגדולה שלו בשנתיים וחצי האחרונות: "זה רגע מאוד מרגש עבורי. זה לא קל אבל אין מה לעשות. אני נהנתי מכל רגע פה ואני עצוב שאני עוזב".

על הדברים שייקח מהשנתיים וחצי האחרונות 

"אני לוקח את הכל מהמסע הזה. שתי אליפויות, טרבל וליגת אלופות. מצד אחד אני עצוב אבל אני גם שמח על מה שהשגתי בקבוצה. אני מתחזק מהדברים האלה כי אלו החיים. אני תמיד אעקוב אחרי מכבי כי היא המועדון שלי, והאהבה שלי".

על הפרידה שלו מהשחקנים

"אמרתי לשחקנים עוד לפני המשחק שאני עוזב. אני איתם שנתיים וחצי כל יום רוב היום והגיע להם לדעת לפני המשחק, לכן הודעתי להם שזה המשחק האחרון שלי במכבי".

4Z6A2058

על החיבור שלו למועדון

"זו קבוצה מנצחת שצריכה לזכות בהכל ולהשתתף באירופה כי מגיע לקהל ולמועדון הזה להיות בבמות הגדולות. השחקנים והצוות פה הם משפחה. כל אדם שמגיע נכנס ישר למשפחה חמה. אני עצוב על העזיבה אבל שוב, זו חוויה של פעם בחיים שחוויתי. כשאסיים לשחק כדורגל, אגיד לבנים שלי שזכיתי באליפויות בישראל, שיחקתי בליגת האלופות, הליגה האירופית וזכיתי בכל תואר שאפשר בישראל".

במסר אחרון לאוהדים

"אני מנסה להישאר חזק עכשיו ולא לבכות כי לא קל לי. האוהדים ראויים לתודה ממני כי הם האוהדים הכי טובים. הם יהיו לעד בליבי ואוהב אותם לנצח".