בוקר אחרי הניצחון 1:2 על מכבי חיפה, במכבי תל אביב כבר עסוקים בהכנות לקראת משחק הגביע מול עירוני ניר רמה"ש בסיבוב ח' בגביע המדינה. ובכל זאת, בלם הצהובים, טל בן חיים, מודה שמדובר באחד המשחקים היותר טובים  שהציגו הצהובים העונה, על אף התוצאה הנמוכה.

"אני חושב שעשינו משחק יוצא מן הכלל ואם היינו כובשים את השלישי אז התוצאה הייתה יותר גבוה, אבל ניתן את הקרדיט גם למכבי חיפה וליוסי על השער המצמק", אמר הבלם. "ב-1:2 המשחק יכול היה ללכת לכאן או לכאן. בסה"כ הופעה טובה שלנו. שלטנו במשחק והגענו להרבה מצבי הבקעה והכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות".332A1782-3

על העבודה תחת המאמן החדש:

"ברור שלכל מאמן יש את הדרך שלו. בכמה ימים האחרונים הוא ניסה להראות לנו את כמה נקודות קטנות לשיפור. ואני בטוח שככל שנתקדם נראה מכבי תל אביב ששולטת יותר בכדור ומשחק משחק מעבר טוב יותר".

הבלם הוסיף: "כמובן שאחד הדברים שהמאמן הביא איתו זה הרעיון שברגע שמאבדים את הכדור אז כולם מתנפלים כדי להשיג אותו חזרה. אני חושב שהיו לנו כמה מעברים יפים מההגנה להתקפה היום. אבל זה מאחורינו. עכשיו לוקחים את שלוש הנקודות ומסתכלים כבר על המשחק הבא".

על פער הנקודה מהפועל ב"ש:

"שיחקנו הרבה משחקים העונה ועדיין נקודה פור זה בר השגה. מכבי כבר מחקה בעבר פיגור כזה וגדול יותר בצמרת. אנחנו לא מסתכלים על זה, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק".