בוקר אחרי הניצחון 1:3 על הפועל ניר רמה"ש והעפלה לשלב שמינית גמר הגביע, השוער, דניאל ליפשיץ רושם וי נוסף על הופעה בשער הקבוצה. "אני שמח שיש לי 100 אחוזי הצלחה, ומקווה לשמור עליהם גם בהזדמנות הבאה שתהייה לי", ציין ליפשיץ, שמודה שהמשחק מול היריבה מהליגה הלאומית לא היה קל בכלל.

"רמה"ש היא קבוצה טובה, עם שחקנים מנוסים לצד שחקנים צעירים וכישרוניים. השוער שלהם הוא שוער הנבחרת האולימפית. תמיד קשה מולם".

332A4140-2

על העפלה לשמינית הגמר והמפגש מול הפועל ראשל"צ בסיבוב הבא:

"אני מאוד מקווה שכמו בעונה שעברה נתחיל את הדרך להגנה על הגביע ברגל ימין. אנחנו מכבי תל אביב וכמו כל עונה, גם עכשיו הולכים על כל התארים".

על ההרכב והתיאום בין השחקנים:

"השחקנים במכבי משחקים כבר הרבה שנים ביחד. השינויים הם לא שינויים דרסטיים. אנחנו מכירים אחד את השני, וכל מי ששיחק אמש כבר שיחק בעבר בהרכב כזה או אחר במכבי וחלקם כבר שיחקו בהרכב בשבועות האחרונים כך שלא יהיה יותר מידי למה להסתגל. הדבר היחיד שאנחנו לומדים הוא את השיטה של המאמן".

על הפנדל שספגה הקבוצה והחשש מהארכה:

"לא חששתי שהולכים הארכה. ידעתי שנצליח לעשות את השער הנוסף כשלהם יהיה קשה ואנחנו בכושר טוב. לא חששתי שנגיע להארכה בגלל הפנדל. ידעתי שנצליח לכבוש עוד. כמובן שערן זהבי נותן את התוספת כמו שהוא נותן בכל משחק. אני חושב שאתמול ההצגה הייתה של עדן. הוא נתן משחק מעולה".

332A4022

על ההזדמנות שנתן המאמן החדש, פיטר בוס, לשחקנים בסגל:

"מבחינת כולם ברור שהמאמן החדש זה גם דף חדש לשאר השחקנים. כמובן שהוא בא עם הכרה מסויימת את הסגל פה. ראה, שמע אבל אפילו אתמול, כשהוא נתן לכל כך הרבה שחקנים את ההזדמנות זה לא בגלל שהוא רוצה לתת להם דקות משחק כדי שיהיו מרוצים, אלא הוא רצה לראות ולבחון את כל מי שהוא עוד לא ראה במשחק עד עכשיו. זה נותן לו מחשבה למשחקים הבאים ולהמשך העונה".

לקראת משחק הליגה מול הפועל עכו:

"תמיד בעכו התנאים לא משהו. מדובר בקבוצה שרצה ולוחצת באחד על אחד וזה לא קל. היא קבוצה שמגיעה גם במצב לא טוב ככה שזה לא יהפוך את זה לקל יותר".